• tim301292
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-05 12:36
Beste mensen,

Sinds ongeveer een jaar heb ik een Nokia N900 in mijn bezit. Ik ben tot nog toe zeer tevreden, want de telefoon vertoont amper kuren. Nu is er toch een klein dingetje dat fout lijkt te gaan:

Sinds zaterdag worden sommige smsjes niet geljk verstuurd en wordt er met een tekentje aangegeven dat de verzending bezig is. Ondertussen heeft de ontvanger mijn smsje allang gehad en al iets teruggestuurd terwijl dat tekentje gewoon blijft staan of er zelfs de melding 'verzending mislukt' naar voren komt. Het komt echter alleen maar voor bij 2 contactpersonen, waarmee ik altijd goed heb kunnen smsen. Zij hebben geen nieuwe telefoon of ander nummer o.i.d. Dit probleempje vond ik nog wel enigszins te overzien en ik hoopte dat het wegging.

Nu het probleem waar ik me meer zorgen om maak:

Naar 1 van de 2 personen bleef ik vervolgens (sinds zaterdag) smsjes sturen om te kijken hoe dit probleem zich misschien verder uitpakte; helaas gebeurde dat ook. Het gaat als volgt: ik stuur een sms naar persoon X, het tekentje van dat de telefoon bezig is met verzenden is er niet meer dus de sms wordt gelijk verzonden. Klinkt goed, maar als persoon X mij iets terugstuurt, komt dat in een aparte conversatieruimte en niet in de ruimte waarin ik mijn sms naar persoon X verstuurd heb. Ik kan hierop wel weer reageren en dat gebeurt dan wel in dezelfde virtuele conversatieruimte. Deze conversatie is nergens terug te vinden, als ik 'm sluit, is ie weg. Ondertussen blijft mijn eerst verstuurde sms eenzaam in de daarvoor eigenlijk bedoelde conversatieruimte staan. Nu heb ik vannacht toen ik net sliep 2 smsjes gekregen, waaronder van persoon X. Voor de bezitters van een N900: ik drukte op dat gele venster (waarop de naam van persoon X stond) dat aangeeft dat je smsje(s) hebt, maar in plaats van 2 smsjes had ik er dus maar 1. De andere heb ik niet kunnen lezen. Dat komt denk ik, omdat als je meerdere smsjes krijgt, de telefoon je na het drukken op het gele vlak niet naar een van de 2 conversatieruimtes verwijst, maar naar de algemene conversatieruimte, waar alle gesprekken staan. Maar daar staat dus niet de conversatie met persoon X, want alles wat die mij stuurt, komt in een virtuele ruimte die ik niet kan bereiken!

Nu kan het natuurlijk zo zijn dat het niet aan mijn telefoon ligt, maar ik heb het gevoel van wel. Hopelijk kan een van jullie mij hiermee helpen.

Alvast ontzettend bedankt, want het is echt vervelend, haha

Tim

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee