Toon posts:

[Macbook 15"] Los onderdeel?

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 408952

Topicstarter
2 maand terug heb ik een Macbook Pro 15" gehaald met de i7-core.
Als ik hem dicht geklapt heb en hem rustig heen en weer beweeg hoor ik wat los zitten aan de kant van het cd-rom station, hoort dit?

Topicstarter
Kan de titel gewijzigd worden in [Macbook 15"] Los onderdeel?

• Thomas20
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:44
Nee dat hoort niet, kun je de onderkant eens openschroeven? Ik had dat ook, bij mij was er een schroefje van de ventilator los..

• Anoniem: 261479
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Of gewoon even langs een apple-reparatiecentrum gaan aangezien je nog garantie hebt,

Topicstarter
Thomas20 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:34:
Nee dat hoort niet, kun je de onderkant eens openschroeven? Ik had dat ook, bij mij was er een schroefje van de ventilator los..
Maar mag je een nieuwe laptop open maken?

Topicstarter
Anoniem: 261479 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:35:
Of gewoon even langs een apple-reparatiecentrum gaan aangezien je nog garantie hebt,
Mag je ook langs de Xando of kijken die niet zelf?

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07-06 22:47
Anoniem: 408952 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:38:
[...]

Maar mag je een nieuwe laptop open maken?
Je mag je laptop gewoon open maken zonder dat je garantie verliest ;) Van Apple mag je namelijk het geheugen en de harde schijf zelf vervangen met behoud van je garantie. Dus even de onderkant openschroeven en kijken kan geen kwaad. Mocht je zelf niks kunnen vind, zou ik even met Apple bellen of langsgaan bij de winkel waar je hem hebt gekocht!

offtopic:
dubbelposten is niet de bedoeling, daarvoor is er de edit knop ;)

• Bas_Pierik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:58
Ik had dit ook, je hoort een tickje? Ik ben toen langs Xando geweest, maar dit bleek toen de motion sensor van de hardeschijf te zijn, als je de laptop beweegt, dan slaat de hardeschijf meer vast, zodat de hd niet beschadigt. Maar natuurlijk kan er ook iets los zitten, ik zou even langs een apr gaan(bvb Xando) en die kijken er dan even naar. Ik ben bij Xando Enschede geweest.

Groetjes
Bas Pierik

Topicstarter
Ik ben ook bij Xando Enschede geweest en die zei ook dat het een beveiliging tegen het beschadigen van de hardeschijf is.

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-06 17:22

pposthoorn

Constructeur

Is dit niet te testen door de MBP uit te zetten? Eventueel de accu helemaal leeg laten lopen eerst.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:07
Ik zou zeggen, dat dit dan alleen plaats kan vinden als je de klep net dicht hebt gedaan en je MB nog bezig is om je RAM weg te schrijven, (safesleep, kan afhankelijk van de hoeveelheid ram en snelheid van je schijf tot wel 30 seconden duren). Als dit klaar is moet de HDD volgens mij gewoon in de parkeer stand staan en niet nog tikken (bij mijn weten is dit tikken het activeren van de parkeerstand)

Strava

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee