Vanaf begin loopt mijn pc niet echt heel lekker. In het begin had ik zo nu en dan geen geluid, wat na opnieuw opstarten opgelost was. Na een tijdje viel echter ook het beeld weg. Of ik het een BSOD mag noemen weet ik niet, had gewoon geen beeld, het scherm was soms zwart, maar ook blauw, grijs of groen. Soms moest ik handmatig opnieuw opstarten, soms ging het vanzelf.
Sinds vorige week heb ik het spel Dirt3, installatie ging goed, opstarten ging niet. Tijdens het inloggen bij "Games for Windows Live" gaat het scherm op zwart, geluid loopt door. Heb laatste drivers geinstalleerd probleem blijft.
Nu heb ik nog een Radeon 4830 liggen, heb deze erin gezet en Dirt3 loopt als een trein.
Whocrashed geeft aan dat het een warmte of driver probleem kan zijn, maar warmte probleem vind ik raar aangezien het al crashed voordat het spel uberhaupt opgestart is.
Kan iemand mij helpen?
Info over pc:
- AMD Phenom II X4 965
- ASUS M4A79XTD EVO mobo
- 4gb Kingston HyperX 1333 (pair of two)
- Radeon HD 6950, 2gb Sapphire
- Samsung Spinpoint 1 TB
- OCZ 700 watt Modextream
Sinds vorige week heb ik het spel Dirt3, installatie ging goed, opstarten ging niet. Tijdens het inloggen bij "Games for Windows Live" gaat het scherm op zwart, geluid loopt door. Heb laatste drivers geinstalleerd probleem blijft.
Nu heb ik nog een Radeon 4830 liggen, heb deze erin gezet en Dirt3 loopt als een trein.
Whocrashed geeft aan dat het een warmte of driver probleem kan zijn, maar warmte probleem vind ik raar aangezien het al crashed voordat het spel uberhaupt opgestart is.
Kan iemand mij helpen?
Info over pc:
- AMD Phenom II X4 965
- ASUS M4A79XTD EVO mobo
- 4gb Kingston HyperX 1333 (pair of two)
- Radeon HD 6950, 2gb Sapphire
- Samsung Spinpoint 1 TB
- OCZ 700 watt Modextream