Toon posts:

[Showcase] A view in Nature

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• RademakerFoto
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-03-2019
Hallo allen.

Het is al weer een hele tijd geleden dat ik hier wat van mijn werk heb laten zien. Ik heb in de tussentijd alles behalve stil gezeten (fotografisch gezien), zo heb ik ondertussen ook een nieuwe website waar ik jullie graag wil uitnodigen om een keer te kijken http://www.RademakerPhotography.com.

Alle beelden zijn gemaakt met de Canon EOS 1D Mk IV + EF 500mm f/4L IS USM (met of zonder 1.4x II extender)

Hierbij dus wederom een greep uit mijn beeldbank:

TIP: bekijk de beelden in een groter formaat op Flickr, beelden zijn doorgelinked!

1.

Like a speck of light by Dennis Rademaker, on Flickr

2.

Walking on sunshine [#3 Explored on the 6th of May 2011] by Dennis Rademaker, on Flickr

3.

Fast Fella by Dennis Rademaker, on Flickr

4.

Soaring Stuntman by Dennis Rademaker, on Flickr

5.

A Red Red Deer by Dennis Rademaker, on Flickr

6.

Bittern Times by Dennis Rademaker, on Flickr

7.

Flapping to stay warm by Dennis Rademaker, on Flickr

8.

Lonely Coyote call by Dennis Rademaker, on Flickr

9.

Majestic in the morning by Dennis Rademaker, on Flickr

10.

Beauty Buck by Dennis Rademaker, on Flickr

11.

Goldeneye by Dennis Rademaker, on Flickr

12.

Dont you dare! by Dennis Rademaker, on Flickr

Bedankt voor het kijken!

Ik schroef een objectief op een body en ik doe maar wat....

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Wow, prachtige serie! :) Nummer 2, 5, 8, 10 en 12 springen er echt uit voor mij. Paar kleine opmerkingen:

- Je gebruikt verschillende randen/borders voor de foto's in deze showcase. Ik zou het voor een showcase als één geheel aanpakken.
- Bij foto 3 mis ik net dat beetje extra scherpte in de ogen. De stenen rechts lijken net wat scherper te zijn.
- Bij foto 12 zou je kunnen overwegen de takjes weg te halen.

• RademakerFoto
Bedankt voor je reactie jvdgeest!

Wat betreft de kaders: Klopt, ik plaats zo'n beetje 1 x in de paar weken een beeld op Flickr (eigenlijk alleen maar mijn beste werk). Elk beeld behandel ik dan als een beeld apart en krijgt dan dus ook een kader die ik bij het beeld vind passen. Aangezien alle beelden hierboven gelinked zijn aan Flickr, hebben deze dus hun eigen kader.

Op foto 3 zijn de ogen scherp, heb zojuist het orgineel erbij gehad.

Voor foto 12 heb je helemaal gelijk.

Nogmaals bedankt!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Mooi serie, dat zeker! Alleen de eerste foto vind ik eigenlijk niet zo, het 'raakt' me niet. De andere foto's daarentegen maken heel veel goed alleen jammer dat foto 9 wat donker is (of ligt dat aan mij?).

Mag ik vragen waar deze foto's genomen zijn? :) Heb zojuist ook even gekeken naar jouw Flickr-stream en vind het spontaan jammer dat er in een Show- of Testcase maar 12 foto's mogen, anders had ik graag ook deze willen zien in de showcase. Al zou ik bij de gelinkte foto wel die drie opvallende stipjes uit de achtergrond wegwerken.

[Voor 52% gewijzigd door CH4OS op 02-06-2011 10:37]

• Milo.
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 06:21

Milo.

klik

wow, 4, 10 en 11 zijn toch mijn favorieten! Errug mooi vastgelegd!
Zelf vind ik 3 darentegen een beetje snapshotterig met name door de hoge kwaliteit van de anderen.
En is 10 gecropt? het zou namelijk mooi zijn als de weide wat grote was.. daar leent zo een foto zich wel voor vind ik.

Al bij al een hele mooie collectie! goede momenten genomen, zeerzeker showcase waardig!

|| Flickr || 500px || Apple || Windows || Nikon || Canon ||

• RademakerFoto
CptChaos;

Bedankt voor je reactie, op Flickr staan alle locaties vermeld.
Voor foto 1 wil ik je aanraden het verhaal op Flickr er even bij te nemen, maar het kan natuurlijk dat een foto je niet aanspreekt.
Foto 9 is een tegenlicht opname (opkomende zon), was mijn bedoeling een silhouette van de Wapiti te krijgen.

Dan heb ik goed gegokt met mn 12 foto's, wist die regel namelijk niet ;-)

Milo;

Uiteraard ook bedankt voor je reactie.

Foto 10 is lichtelijk gecropt, eigenlijk alleen voor compositie. Reden hiervan is dat de bovenrand een donker bos was, als het veld verder had doorgelopen had ik dat uiteraard in tact gelaten ;)

[Voor 4% gewijzigd door RademakerFoto op 02-06-2011 10:47]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:12
Holy shit, dat zijn nog eens beesten die cool zijn om te zien :) #8 en #12 zijn érg mooie momenten.

The devil is in the details.

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-05 21:24
Wow, prachtige serie, zeker showcase waardig!
Persoonlijke favorieten zijn 7, 11 en 12. Hoe dichtbij moest je soms bij die beesten komen, en het je nog last gehad van een lynx of wolf? :)

Sony A6500 || Sigma 8-16 f/4.5-5.6 || Sony 16-70 f/4 OSS || CZ 24 f/1.8 || CZ 55 f/1.8 || Sony 55-210 f/4.5-6.3 OSS

Acties:
  • 0Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:51

polthemol

Moderator General Chat
ik vermoed dat deze in duitsland genomen zijn in zoeen reservaat :) Te zien aan de samenstelling van de dieren die je op de foto hebt lijkt het me dat ze van daar komen in ieder geval.

Mooie set foto's, waar ik niet veel op aan te merken heb eigenlijk

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RademakerFoto
Bedankt allen!!

Polthemol,
Klopt, foto #2 en foto #12 zijn in het Bayerischer Wald gemaakt. Dus heb je ook geen "last" van de dieren.

De andere foto's zijn allen van wilde dieren.

Met een beetje geluk fotografeer ik binnenkort wilde lynxen en wolven!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:22
Geweldige set! Nr. 4 is mijn favoriet.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:38

Polariteit

Testende fotografeur

Mooie showcase met prachtige dieren.

#1 - De uil staat er knap op, alleen vind ik de takken links erg druk.

#2 - Hele gave foto, dit vind ik hele statige dieren. Jammer dat de sneeuw een beetje blauwig ziet.

#3 - Mooi. Volgens mij redelijk zeldzaam om deze tegen te komen.

#4 - Mooie kleuren en gave actie. Alleen erg jammer dat de achterste vleugel geblurred is, hierdoor kijkt de vogel toch niet helemaal lekker weg.

#5 - Mooie houding, mooi licht. helemaal top!

#6 - Op zich leuk moment, maar toch wel erg jammer dat zijn kop niet te zien is.

#7 - mooi, alleen hier ook jammer van de toch wel drukke achtergrond.

#8 - Deze vind ik ook erg gaaf, zo'n beetje de mooiste van de serie.

#9 - Deze vind ik wat minder geslaagd, aangezien hij toch wel erg donker is.

#10 - Mooie houding, maar de kleur van het gras vind ik niet zo mooi. Oogt een beetje te flets.

#11 - Ook deze uil staat er weer mooi op, maar ook hier storen de vele takken een beetje.

#12 - Gave actiefoto, mooi!

Apparatuur: Canon 6d, Canon 24-70f4.0, Sigma 150-500, Sigma 105 mm, canon 16-35f4.0, canon 40f2.8 | Mijn website | Flickr fotostream

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 289407

Mijn complimenten voor deze prachtige platen, 5,8 en 12 zijn echt heel gaaf.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Beetje een bump maar ik wou even zeggen dat ik nummer 2, 6 en 12 echt fantastisch vind. Prachtig om naar te kijken! De rest is ook erg mooi maar deze drie sprongen er voor mij echt uit _/-\o_

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• VorCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-06 15:09
'droomt weg met zoveel mooie natuur pics' _/-\o_
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee