Beste Tweakers,
Deze week heb ik een nieuwe computer aangeschaft. Altijd leuk maar moet het wel werken. Ik heb de volgende onderdelen:
Intel DX58S02 Extreme series Moederbord
12 GB Corsair geheugen 1600 DDR3
GTX 460
Intel i7 processor
2TB Western Digital HD
Zalman cooler
Na alles netjes aan te hebben gesloten spanning erop gedaan en dan begint het.. of eigenlijk begint het niet.. want de computer boot niet. hij gaat aan en dan gelijk weer uit. En heel soms boot hij door maar dat is echt sporadisch.. Nu heb ik het volgende al geprobeerd.
-Booten zonder hardware dan alleen moederbord en cpu met koeler.
-Booten met 1 stripje geheugen, met 2, met 3,
-Batterij er heel lang uit gehaald..
Maar niets schijnt te helpen.. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen of een idee hebben wat er mis mee is. Kan er ook bijzonder weinig over vinden op internet..
alvast bedankt,
Deze week heb ik een nieuwe computer aangeschaft. Altijd leuk maar moet het wel werken. Ik heb de volgende onderdelen:
Intel DX58S02 Extreme series Moederbord
12 GB Corsair geheugen 1600 DDR3
GTX 460
Intel i7 processor
2TB Western Digital HD
Zalman cooler
Na alles netjes aan te hebben gesloten spanning erop gedaan en dan begint het.. of eigenlijk begint het niet.. want de computer boot niet. hij gaat aan en dan gelijk weer uit. En heel soms boot hij door maar dat is echt sporadisch.. Nu heb ik het volgende al geprobeerd.
-Booten zonder hardware dan alleen moederbord en cpu met koeler.
-Booten met 1 stripje geheugen, met 2, met 3,
-Batterij er heel lang uit gehaald..
Maar niets schijnt te helpen.. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen of een idee hebben wat er mis mee is. Kan er ook bijzonder weinig over vinden op internet..
alvast bedankt,