• cdiepenh
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-05-2021
Hallo allemaal,

Ik ben nu in het bezit gekomen van een Flytouch III 16GB intern via ebay voor op vakantie etc en heb het vermoeden dat deze een nepper is.
Weten jullie hoe ik hier achter kom, handleiding die erbij zat geeft MID aan en de doos staat SuperPAI III.

En ik heb een probleem met updaten systeem die geeft altijd error 301, dus wat is dit en hoe los ik dit op?
Dan ben ik aan het onderzoeken of er echt wel 16Gb in zit, hoe kan ik dit het beste uitzoeken of het erwel in zit.

En hoe ga je om met de microSD kaart als de tablet aan staat, zoals erin doen en eruit en de evt nieuwe apps laden?

Mijn externe GPS antenne trachtte ik er bovenin te doen om te kijken of hij het doet, dit gaat niet erg makkelijk en ook niet eruit. Deze zit lijkt het vast. Hoe moet je hiermee omgaan?

Heeft er iemand ervaring met een externe USB wifi dongle met betere ontvangst ipv b/g naar g/n?
Welke is handig en niet te duur.
Zouden jullie mij kunnen helpen?
Zal super zijn. :?

Sys 1
sys 2

Anoniem: 294160

Het klinkt misschien stom, maar heb je al aan de verkoper gevraagd of het een echte 'Flytouch III 16 GB' is? Als je dat nog niet gedaan hebt lijkt me dat een stuk makkelijker dan helemaal te gaan onderzoeken of het wel echt is.

En als het er niet bij stond dat het geen echte is, dan kan je misschien je geld wel terugvragen?

• Anoniem: 325463
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Lijkt nep
4GB systeem geheugen en 2GB sd-kaart klopt al niet met omschrijving.
En ik heb gekeken op internet maar er is weinig te zien, dit lijkt mij een namaak

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Het systeem zegt me niks, maar als ik er op google zie ik dat mensen het aldoor zo noemen: "Flytouch 3/Superpad 2 16gb" lijkt me dat het om hetzelfde ding gaat met 2 namen?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee