Als deze schakelaar naar A en B wordt gezet begint deze te tikkeren, net of er een soort relais inzit die steeds contact en geen contact maakt. Een soort van telegraaf idee. En dan valt het geluid ook steeds weg.Als er op de A+B stand een stukje karton tussen de knop en de kast wordt gedrukt blijft het geluid aan.
Nu heb ik lopen zoeken (switch rotary speaker output) op een vervanging hiervoor maar het enige wat ik hier vind is part no 47005EA van bijna 27 pond.
De versterker wordt gebruikt in een ruimte waar voor 80% de schakelaar op A staat. De rest van de tijd op A+B.
Is er een goedkoop alternatief voor deze schakelaar of iets anders? Er hoeft alleen geschakeld te kunnen worden tussen A en A+B. Verder hoeft het niet mooi te zijn want de versterker staat verder uit zicht.
Iemand die mij hier iets meer over kan vertellen?
Nu heb ik lopen zoeken (switch rotary speaker output) op een vervanging hiervoor maar het enige wat ik hier vind is part no 47005EA van bijna 27 pond.
De versterker wordt gebruikt in een ruimte waar voor 80% de schakelaar op A staat. De rest van de tijd op A+B.
Is er een goedkoop alternatief voor deze schakelaar of iets anders? Er hoeft alleen geschakeld te kunnen worden tussen A en A+B. Verder hoeft het niet mooi te zijn want de versterker staat verder uit zicht.
Iemand die mij hier iets meer over kan vertellen?
[Voor 9% gewijzigd door Down Under op 02-06-2011 08:22]