Anoniem: 343875

Topicstarter
Sinds een week nu in het bezit van de panasonic p42vt20.
Heb er tot noch toe erg veel plezier van.

Ik speel de 3d content af met powerdvd 11, maar ik heb het idee dat ik niet de meest optimale instellingen heb. Op sommige momenten lijkt de achtergrond vervaagd, terwijl hier net het 3d effect zichtbaar moet zijn.

Qua instellingen heb ik enkele zaken geprobeert, maar het beeld lijkt slechter te worden (lees knipperend beeld). Oa de ati acceleratie lijkt het probleem te verergeren.

Zijn er tweakers die de meest optimale settings hebben gevonden voor pwr dvd icm de vt20?

Config htpc:
Asus m3a78-em
AMD x2 240e
4Gb geheugen
Ati HD 5450 (512 mb)

De vt20 staat nog op laag contrast en lage kleuren ivm inspelen.

Hopelijk kunnen jullie me helpen.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-06 22:58

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Kun je conreet aangeven, welke instelling je al geprobeerd hebt en op welke waardes?

We worden nu niet echt wijs uit je startpost.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Topicstarter
Excuseer.

ik heb de volgende settings getest.
De 3d scene diepte op hoog/laag en midden.
Onder video opties truetheater hd aangezet en op sharpest en sharp gezet en de true lighting op brightest en bright gezet. Truetheater motion op smoothest en smooth gezet.
Tevens alle waardes op midden getest.
Ook elk van deze opties los geprobeerd, maar nog niet in combinaties van 2.

Het beste lijkt nog die zonder alles aan, maar dan nog zoals gezegd soms wazige achtergronden.

Ik zie ook dat deinterlacing aan kan worden gezet, heeft dit nog effect op 3d weergave.

Hoe hebben jullie deze settings staan en hebben jullie dan wel goede 3d weergaves?

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:24

mr.paaJ

generatie cmd+z

Is dat niet gewoon een 'probleem' in je bron? In Avatar bijvoorbeeld (bios) zie je heel erg dat de focus door de regisseur bepaald wordt, je kunt wel naar de achtergrond kijken maar daar is het beeld onscherp. Niets aan te doen.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb volgens mij de beste settings nu.
3d scene op hoog en truetheater op sharpest, rest uitgezet.

Kan slotje op.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee