Toon posts:

Corsair AX750 genoeg kabels voor 6970x2 + Gigabyte GA-990F ?

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views

• NedStar
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-05 16:48
Nu sta ik op het punt om een nieuwe pc (AMD) te kopen. Ik wil voor de zekerheid even kijken of ik het goed heb.

De Corsair AX750 kabels - AnandTech

Nu ben ik voor de 6970 een 6x PCIe pin en 8x PCIe pin kwijt, dit twee keer dus dan zouden alle vier de kabels op moeten zijn?
Daarbij gebruikt de GA-990FXA-UD5 een:

1 x 24-pin ATX main power connector
1 x 8-pin ATX 12V power connector

Nu zag ik dat de voeding ATX 4+4-pin 60cm + 20/24-pin 60cm heeft dus dat zit voor het mobo wel goed?
Verder ben ik ook benieuwd of 750 watt wel genoeg is eigenlijk, aangezien de 6970 stock al max 306 watt pakt lijkt 750 watt me wat aan de korte kant?

Dit is de eerste keer dat ik voor een crossfire oplossing gaat dus ik wil even zeker weten of ik het allemaal goed heb.

Alvast bedankt.

He who controls the past commands the future. He who commands the future conquers the past.

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-05 11:26

Grozno

acts without consequence!

Hier moet je zijn, daar struint iemand rond die je prima kan adviseren :)

Advocatus ineptias | Free Speech Online

• NedStar
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-05 16:48
En die staat nog maar 10 threads onder me ook 8)7 .
Excuses, deze kan eventueel op slot/delete.

He who controls the past commands the future. He who commands the future conquers the past.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Soittakaa Paranoid!

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee