Nu sta ik op het punt om een nieuwe pc (AMD) te kopen. Ik wil voor de zekerheid even kijken of ik het goed heb.
De Corsair AX750 kabels - AnandTech
Nu ben ik voor de 6970 een 6x PCIe pin en 8x PCIe pin kwijt, dit twee keer dus dan zouden alle vier de kabels op moeten zijn?
Daarbij gebruikt de GA-990FXA-UD5 een:
1 x 24-pin ATX main power connector
1 x 8-pin ATX 12V power connector
Nu zag ik dat de voeding ATX 4+4-pin 60cm + 20/24-pin 60cm heeft dus dat zit voor het mobo wel goed?
Verder ben ik ook benieuwd of 750 watt wel genoeg is eigenlijk, aangezien de 6970 stock al max 306 watt pakt lijkt 750 watt me wat aan de korte kant?
Dit is de eerste keer dat ik voor een crossfire oplossing gaat dus ik wil even zeker weten of ik het allemaal goed heb.
Alvast bedankt.
De Corsair AX750 kabels - AnandTech
Nu ben ik voor de 6970 een 6x PCIe pin en 8x PCIe pin kwijt, dit twee keer dus dan zouden alle vier de kabels op moeten zijn?
Daarbij gebruikt de GA-990FXA-UD5 een:
1 x 24-pin ATX main power connector
1 x 8-pin ATX 12V power connector
Nu zag ik dat de voeding ATX 4+4-pin 60cm + 20/24-pin 60cm heeft dus dat zit voor het mobo wel goed?
Verder ben ik ook benieuwd of 750 watt wel genoeg is eigenlijk, aangezien de 6970 stock al max 306 watt pakt lijkt 750 watt me wat aan de korte kant?
Dit is de eerste keer dat ik voor een crossfire oplossing gaat dus ik wil even zeker weten of ik het allemaal goed heb.
Alvast bedankt.
He who controls the past commands the future. He who commands the future conquers the past.