Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Met welk OS? Met XP kan dat via de eigenschappen van je beeldscherm, instellingen, geavanceerd en dan naar kleurbeheer.
Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!
Zoekt nieuwe collega's in omgeving Twente
Hoe bedoel je groen, kun je een foto maken? Ik denk namelijk niet dat het aan de calibratie ligt 

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8
Windows 7. Het default bureablad is blauw, dat is nu dus groen
.
Ik heb met die kalibratie zitten rommelen en blauw doet het uberhaupt niets voor de kleur, even de dvi>vga vervangen dus en kijken of dat helpt.

Ik heb met die kalibratie zitten rommelen en blauw doet het uberhaupt niets voor de kleur, even de dvi>vga vervangen dus en kijken of dat helpt.
[Voor 12% gewijzigd door sdk1985 op 01-06-2011 15:08]
Wat voor kaart gaat het?En even je stekkers controleren!heb dit problem vaker gezien en kan veroorzaakt worden doordat de stekkers niet helemaal lekker zitten!
Zo heb even een andere dvi>vga opgesnorred leek eerst niet te helpen maar na het aanraaien van de vga schroeven is het beeld weer prima. Blijkbaar kwam een kleur (blauw) niet goed door. Bedankt voor het meedenken:).
Lang leve VGA kabels
not. Gelukkig is het opgelost 

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8
Pagina: 1