Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150-HD3P | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | Corsair RM550x | Samsung 850 EVO 250GB | NZXT S340
Ik durf niet te zeggen wat je verkeerd doet, wel wat ik zou doen:
Probeer eens een ander programma, bij voorkeur VLC Media Player. Ik vermoed dat Windows Media Player gewoon ruzie heeft met een codec of iets dergelijks. Mocht VLC het ook niet doen, dan moet je de oorzaak in de file zelf zoeken denk ik.
Probeer eens een ander programma, bij voorkeur VLC Media Player. Ik vermoed dat Windows Media Player gewoon ruzie heeft met een codec of iets dergelijks. Mocht VLC het ook niet doen, dan moet je de oorzaak in de file zelf zoeken denk ik.
Fraps captured alles live en heeft heel veel "raw" data. zet het eerst in een editor als Sony Vegas (of je adobe smaak, of creative smaak, of...) en render het daar eens uit.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Dat heb ik zelf nooit hoeven doen met flimpjes gemaakt in Dirt 2 en Just Cause 2. Gewoon opnemen en direct afspelen met VLC heeft voor mij altijd gewerkt...kKaltUu schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:44:
Fraps captured alles live en heeft heel veel "raw" data. zet het eerst in een editor als Sony Vegas (of je adobe smaak, of creative smaak, of...) en render het daar eens uit.
Met VLC werkt het wel idd. Alleen als ik het afspeel krijg ik de foutcode dat die het niet ondersteund ofzo. Maar ik zie dus wel beeld. Alleen lopen er steeds horizontale witte strepen erdoorheen te flikkeren.
Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150-HD3P | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | Corsair RM550x | Samsung 850 EVO 250GB | NZXT S340
Ik zou eens denken aan een herinstall van Fraps. Laat Fraps dan ook zelf de benodigde codecs installeren. Als je de software trouwens netjes gekocht hebt, kun je deze problemen ongetwijfeld ook op een forum o.i.d. van Fraps aangeven...
Pagina: 1