Toon posts:

Enquête sportgerelateerde games

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• xavier!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-02 14:54
Beste Tweakers leden,

Deze enquête heeft betrekking op een onderzoek naar de overeenkomsten en verschillen tussen sporters en gamers. Het gaat dan specifiek om gamers die sport gerelateerde games spelen. Dit kunnen games zijn zoals: NBA 2k, FIFA 11, MLB the show en active gaming op de Wii/kinect/move. De resultaten die voortkomen uit dit onderzoek zullen vergeleken worden met bestaande literatuur over sporters.

Mijn naam is Xavier Hendriks. Ik ben 4e jaars student aan de opleiding SM&O (Sport, Management en Ondernemen) aan de Hogeschool van Amsterdam. Ik voer dit onderzoek uit in het kader van mijn afstudeerstage bij de SM&O Kenniskring o.l.v. lector Jan Janssens en onderzoeker Wilko de Graaf.

Het invullen van de enquête neemt circa 5 minuten in beslag. Er zijn een aantal algemene vragen en een aantal stellingen. De vragenlijst wordt anoniem afgenomen.

Als je een samenvatting van de onderzoeksresultaten wenst, dan kun je dat aangeven door je e-mailadres op te geven aan het einde van de vragenlijst. De e-mail adressen worden slechts gebruikt voor toezending van de samenvatting aan jou.

Met sportieve groet,

Xavier
4e jaars student Sport, Management & Ondernemen
Stagiair Kenniskring SM&O Hogeschool van Amsterdam

Enquête: https://web.questback.com...anamsterdam/gamesensport/

Ik heb toestemming van de moderators.

• xavier!
Jullie hulp wordt erg gewardeerd!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

xavier! schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 21:02:
Jullie hulp wordt erg gewardeerd!
Schijnbaar spor(t)en tweakers niet zo graag :+.

CM 690 II Advanced, Corsair 520Watt, Gigabyte X48t-DQ6,C2Q 9450, Sapphire 6790, 2x2048MB G.Skill(DDR3,7-7-7-18), Creative X-Fi Extreme Gamer, Logitech MX510 + MS Curve 2000, Samsung 957MB+T240, WD 500+160+200+500GB

• Kypo