Toon posts:

Enquête sportgerelateerde games

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• xavier!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-02 14:54
Beste Tweakers leden,

Deze enquête heeft betrekking op een onderzoek naar de overeenkomsten en verschillen tussen sporters en gamers. Het gaat dan specifiek om gamers die sport gerelateerde games spelen. Dit kunnen games zijn zoals: NBA 2k, FIFA 11, MLB the show en active gaming op de Wii/kinect/move. De resultaten die voortkomen uit dit onderzoek zullen vergeleken worden met bestaande literatuur over sporters.

Mijn naam is Xavier Hendriks. Ik ben 4e jaars student aan de opleiding SM&O (Sport, Management en Ondernemen) aan de Hogeschool van Amsterdam. Ik voer dit onderzoek uit in het kader van mijn afstudeerstage bij de SM&O Kenniskring o.l.v. lector Jan Janssens en onderzoeker Wilko de Graaf.

Het invullen van de enquête neemt circa 5 minuten in beslag. Er zijn een aantal algemene vragen en een aantal stellingen. De vragenlijst wordt anoniem afgenomen.

Als je een samenvatting van de onderzoeksresultaten wenst, dan kun je dat aangeven door je e-mailadres op te geven aan het einde van de vragenlijst. De e-mail adressen worden slechts gebruikt voor toezending van de samenvatting aan jou.

Met sportieve groet,

Xavier
4e jaars student Sport, Management & Ondernemen
Stagiair Kenniskring SM&O Hogeschool van Amsterdam

Enquête: https://web.questback.com...anamsterdam/gamesensport/

Ik heb toestemming van de moderators.

• xavier!
Jullie hulp wordt erg gewardeerd!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

xavier! schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 21:02:
Jullie hulp wordt erg gewardeerd!
Schijnbaar spor(t)en tweakers niet zo graag :+.

CM 690 II Advanced, Corsair 520Watt, Gigabyte X48t-DQ6,C2Q 9450, Sapphire 6790, 2x2048MB G.Skill(DDR3,7-7-7-18), Creative X-Fi Extreme Gamer, Logitech MX510 + MS Curve 2000, Samsung 957MB+T240, WD 500+160+200+500GB

• Kypo
  • Laatst online: 06-06 12:24
+1, heb m net ingevuld voor je :)

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-05 15:24

Bansheeben

There never was any cake...

Ik heb 'm ook voor je ingevuld, succes met je research :*)

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Anoniem: 63800

+1 sccs ermee

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:56
Ingevuld. Die laatste pagina was wel zwaar. Zoveel bolletjes... Woei

Anoniem: 337891

Ingevuld, succes. :)

• Cave_Boy
  • Laatst online: 18:56
Aan de reacties te zien was je 1e pogiong op een verkeerd moment kwa posten. Nu zijn de Tweakers wakker en zijn ze niet aan het werk en wil men wel een andere Tweaker helpen.

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Eveneens ingevuld.

Ik ben verslaafd aan koken. Volg me op https://www.kookjunk.nl

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ingevuld :) succes

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-06 22:27

painkill

Pain(k)(ill)

Om 10 uur in de ochtend posten :P Is daar geen onderzoek voor, de beste tijd om een topic te beginnen?

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ik vond de laatste pagina trouwens vervelend lang met teveel soortgelijke vragen.

Ik ben verslaafd aan koken. Volg me op https://www.kookjunk.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xavier!
Boudewijn schreef op zondag 05 juni 2011 @ 00:32:
Ik vond de laatste pagina trouwens vervelend lang met teveel soortgelijke vragen.
Ja dat begrijp ik, maar het is noodzakelijk voor mij om straks een goede vergelijking te kunnen maken met de bestaande onderzoeken naar beweegredenen van sporters.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-05 14:37
Imgevuld, succes met je onderzoek!

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ingevuld, maar de laatste pagina vond ik voor het grootste deel irrelevant. Sport games hebben niks met avontuur e.d. te maken, en dan krijg je wel stellingen als: Omdat ik dingen kan die in het echte leven niet kunnen. Ik vind dit niet echt bij sport games passen, tenzij je een handicap hebt die je belemmert qua sport mogelijkheden, kunnen we allemaal voetballer, tenniser etc. worden...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
@hierboven:
EUh nee dat kan niet, bijna niemand kan een professioneel sporter worden.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0Henk 'm!

• __1337__
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06 13:35
Ingevuld :). Succes ermee!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Zal hem voor je invullen.
Succes met je onderzoek.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 22:09
Ingevuld. Succes met het onderzoek.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xavier!
Bedankt voor het invullen allemaal, keep them coming :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:34
Ingevuld.

kleine kanttekening: Ik vind bij hoeveel sport je? de groep 1-5 uur vrij groot. Het verschil tussen een uurtje sporten per week en 5 uurtjes sporten per week is het verschil tussen een uurtje joggen en per week 2x trainen en een wedstrijd spelen zon beetje.

Maar dat is de marktonderzoeker in mij die houdt van zeiken :P verder prima hoor +1 en veel succes!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-06 11:43
Ingevuld. Succes

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ingevuld, en eens met KoningL, het verschil tussen een uurlang warming-up-stukje lopen-cooling down en 5 uur sporten is enorm.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01 18:52
Heb het ook ingevuld.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xavier!
Bedankt voor het advies Koning L & zacht. Ik zal het meenemen voor mijn toekomstige onderzoeken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kaos001
  • Laatst online: 16:13
Ingevuld.

Soundcloud

• xavier!
De hulp is nog steeds welkom.

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-06 21:46

Tijn96

In speed we trust

+1 ik heb em ingevuld

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• Supreme
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:11
Meh, die laatste pagina ben ik afgehaakt, tl;dr.

Tip voor een volgende enquite, houd het compact.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee