Toon posts:

Wat laten jullie in de Ipad graveren via de applestore ?

Pagina: 1
Acties:
  • 7.915 views

Anoniem: 226907

Topicstarter
Ik wil wel eens weten wie er iets laat graveren als je de Ipad bij apple store besteld. En wat laat je er in graveren ?

Misschien leuk om een idee op te doen voor anderen.

Ik heb er bijvoorbeeld mijn email adres in laten graveren.. 8)7

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-05 23:24

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op mijn iPad niets, op mijn iPod staat: Nitimur in vetitum semper cupimusque negata
(Omdat ie uiteraard vol staat met gedownloade muziek :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik zelf niets maar m'n moeder heeft d'r naam d'r op laten zetten. Het is gelaserd overigens, niet gegraveerd.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:17
Ik ook niets op mijn iPod. Voegt niet zo veel toe, en wil je hem eventueel verkopen dan zit iemand anders met een iDevice met jouw (persoonlijke) tekst er op.

Topicstarter
:) "made by microsoft" is misschien wel leuk.. of zullen ze dat weigeren ?

• PurpleMadness
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-05 16:30
Anoniem: 226907 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:34:
Vraag ik me ook af eigenlijk. Denk wel dat ze het weigeren XD persoonlijk heb ik niks op mn iPad laten zetten. Vind het toch wel zonde als je het uiteindelijk wilt gaan verkopen enzo.

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:05

zwippie

Electrons at work

Waarom zouden ze een tekst weigeren? Het is toch niet zo dat je pad in het public domain zit.

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

• _Buran_
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-05 12:46
Ik heb vroeger op mijn iPod classic gewoon mijn voor- en achternaam gezet. Tegenwoordig staat er niets meer op, heb mijn recente iApparaten niet meer van de Apple site gekocht, maar gewoon in de store hier in de stad.

Topicstarter
Ik vind zo'n gravering wel iets uniek.. toch net iets anders als een standaard Ipad.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:28

ThinkPad

Moderator Wonen & Mobiliteit
Als je de tekst een beetje slecht kiest is hij 2ehands gelijk onverkoopbaar :w

[Voor 8% gewijzigd door ThinkPad op 01-06-2011 21:44]

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

• Mrs Redhair
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Mrs Redhair

TruckingGirl

Niets, en dat maakt een eventuele verkoop toch makkelijker. En bovenal, is het iets wat de cleanheid van het apparaat aantast.

Instagram:Ambitielozemeisjes

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:57
ThinkPadd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 21:42:
Als je de tekst een beetje slecht kiest is hij 2ehands gelijk onverkoopbaar :w
Niet iedereen koopt om daarna te verkopen.

• Mark.
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-07-2018

Mark.

Defensor

Anoniem: 226907 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:34:
Nog beter: Steve Balmer is my saviour :F ;) :D

De mens wikt maar God beschikt.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ashy schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 09:04:
[...]

Niet iedereen koopt om daarna te verkopen.
Inderdaad. Het aantal dingen dat ik verkocht heb via Marktplaats is op één vinger te tellen. Namelijk een iPhone 4 die ik inderdaad specifiek gekocht had om te verkopen (met enorme winst muahah).

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:12
Op m'n eerste nano stond "limited edition no. 1985". '85 is mijn geboortejaar.

Op m'n iPad staat m'n naam gelaserd, raak ik hem ook niet kwijt.

• ExNomenDei
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:46
In alle apparaten waar het kan: Niets. Ik vind het niet nuttig, mooi, of interessant genoeg om tekst op een apparaat te zetten en vind het maar een gimmick.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:32

LED-Maniak

Bakkers klaar? Bakken maar!

CyBeR schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:51:
Ik zelf niets maar m'n moeder heeft d'r naam d'r op laten zetten. Het is gelaserd overigens, niet gegraveerd.
Het is "laser engraved". Dus wel degelijk gegraveerd, alleen dan dmv. een andere techniek ;)

Appeltaart is lekker!

• barktus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:51

barktus

Moehhhh!

Niets, mocht ik ooit nog een Apple product laten graveren dan waarschijnlijk: Simplex sigillum veri (Eenvoud is het kenmerk van het ware).

My middle finger salutes you.

Anoniem: 408419

Ik zou nooit iets laten graveren.

Waarom niet ?

Als ik hem wil doorverkopen omdat ik een nieuwe heb of em niet meer wil,
heeft mij dat altijd toegeschenen als moeilijker verkoopbaar want ik zou nooit een product kopen dat is gegraveerd door een ander.

ik kan het best fout hebben en dat je hem dan beter verkoopt als iemand daar ervaring mee heeft gehad laat je even horen vindt ik wel boeiend om te horen.

Topicstarter
ExNomenDei schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 15:30:
In alle apparaten waar het kan: Niets. Ik vind het niet nuttig, mooi, of interessant genoeg om tekst op een apparaat te zetten en vind het maar een gimmick.
Er zal toch genoeg gebruik van gemaakt worden anders zouden ze er wel mee stoppen... lijkt mij

• _Buran_
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-05 12:46
Anoniem: 408419 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 15:42:
Ik zou nooit iets laten graveren.

Waarom niet ?

Als ik hem wil doorverkopen omdat ik een nieuwe heb of em niet meer wil,
heeft mij dat altijd toegeschenen als moeilijker verkoopbaar want ik zou nooit een product kopen dat is gegraveerd door een ander.

ik kan het best fout hebben en dat je hem dan beter verkoopt als iemand daar ervaring mee heeft gehad laat je even horen vindt ik wel boeiend om te horen.
Ik snap wat je bedoeld. Ik heb echter mijn toenmalige iPod classic gekocht met de bedoeling hem te gebruiken tot hij kapot ging. Verkoop is nooit een optie geweest. Dan wordt het stiekem toch wel grappig om te doen :)

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:55
Ik had in mijn eerste iPod touch ; iBelong to $naam :p

gewoon nee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-04 00:05
Ik heb op beide iDevices niks staan om dat ze verkocht moesten worden :)

[Voor 69% gewijzigd door johnkeates op 03-06-2011 00:03]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
"Dit is niet mijn iPad vriend".

Of:

:D

• Mark.
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-07-2018

Mark.

Defensor

:D
YouTube: ‪Dat is niet mijn winkel vriend!‬‏

Ik laat niks in mijn iPad graveren want als ik deze later wil verkopen dan moet deze puntgaaf eruit zien zonder poespas erop. :)

De mens wikt maar God beschikt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ExNomenDei
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:46
Anoniem: 226907 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 16:29:
[...]

Er zal toch genoeg gebruik van gemaakt worden anders zouden ze er wel mee stoppen... lijkt mij
Vast en zeker! En het zal vast erg gewaardeerd worden door de mensen die het wel leuk vinden - maar ik vind het walgelijk.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• Eoz
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14-08-2019
Weet iemand of de gravering ook speciale tekens zoals Ö en Ü accepteert? Want soms komt het weleens voor dat een systeem het niet juist overneemt. Iemand ervaring? :)

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het is niet echt handig om een 8 jaar oud topic te kapen :) Je kunt hiervoor beter een nieuw topic openen. Dat gezegd hebbende: tijdens het bestelproces wanneer je de gewenste inscriptie opgeeft is er een knop onderaan om te chatten, of te bellen met 0800 0200 570 voor vragen. Je zult daar kunnen vragen hoe men omgaat met letters als ö en ü. :)

Dit topic gaat iig op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee