Toon posts:

meerdere koptelfoons op 1 pc

Pagina: 1
Acties:

• 26779
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om meerdere koptelefoons op 1 pc aan te sluiten zodat alle koptelefoons gelijktijdig naar hetzelfde signaal kunnen luisteren.

Ik heb al meerdere electronica aanbieders, kabel aanbieders etc afgezocht, maar kwam niet verder dan een jack splitter die het mogelijk maakt om de line out te plitsen. Nu zou ik dat truckje nog een keer kunnen uithalen en zo naar 4 aansluitpunten gaan, maar ik heb dan m'n twijfels of dat lang heel blijft. Het moet namelijk op een kleuterschool ingezet gaan worden als onderdeel voor een 'luisterhoek' voor de kleuters. Ze kunnen dan audio bestanden vanaf de server beluisteren (luisterboeken en liedjes)

Ik heb minimaal 4 (jack) aansluitingen nodig zodat ik 4 koptelefoons kan aansluiten die hetzelfde signaal weergeven. Weet iemand een mogelijkheid om dit voor elkaar te krijgen?

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:20
Zoeits??
http://www.sourcingmap.co...ier-splitter-p-16436.html

Alleen is dit ook voor Video

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Jack splitter en het gewoon goed bevestigen? Zorgen dat het ergens aan vast zit zodat het niet los ligt en het niet stuk kan.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:30
is er niet een software oplossing die een stereo signaal kopieert naar 5,1(of7.1) uitgangen? zodat je op alle uitgangen zelfde signaal krijgt?

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:20
Heb wat anders gevonden, dit is echt voor een koptelefoon

http://milo.com/upbeat-au...io-amplifier-and-splitter
http://www.amazon.com/Rol...er-splitter/dp/B00102VX94

zoek met google op: headphone audio signal amplifier splitter

[Voor 34% gewijzigd door Dr Pro op 01-06-2011 09:10]

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:02
deze is goedkoop maar misschien lastig te bevestigen:
http://www.belkin.com/IWC...process?Product_Id=404634

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-05 14:28
met een simpele splitter moet je wel oppassen dat je impedantie niet te laag wordt.

• 26779
  • Niet online
Super!....

Ik ben zelf ook verder gaan zoeken (een aanwijzing WAAR op te zoeken doet wonderen.. :) )

Kwam onder andere op http://www.zzounds.com/item--ARTHEADAMP4 uit..... leuke set met redelijk degelijke hoofdtelefoons.

Ik ga een overzichtje maken en bekijken wat het handigst lijkt...

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-05 14:28
die headamp is ideaal. heeft zijn eigen amps. kan je de amp van je geluidskaart in ieder geval niet overbelasten!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Ik kan je deze aanraden, heb ik zelf ook:

http://www.thomann.de/nl/...f542adae4db0eff139ea7d7dc

Vooral handig omdat ze allemaal een eigen volumeknop hebben. Dit soort dingen zijn ook in NL wel te vinden van Sennheiser of Behringer. Meer dan 2 tientjes hoeft het niet te kosten.

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 15:48
er zijn vast ook wel geluidskaarten die dit kunnen doen, zou je met linux niet gewoon kunnen naar een andere /dev sturen zodat iedere line out dit gekopied krijgt vanuit de OS dan overbelasten de kanalen in ieder geval niet. en een volume knop per koptelefoon lijkt me niet handig gaan ze aan elkaars knoppen lopen draaien.

• 26779
  • Niet online
@dezejongeman: dan moeten er zeker 4 geluidskaarten ingebouwd worden? Want de hoofdtelefoons moeten ook fysiek aangesloten worden.

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Of een geluidskaart met 4 stereo-uitgangen (sommige 7.1-kaarten kan je zo instellen, zoals nachtnet al zei).

• ikke26
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:25
Als het voor kleuters is, is het dan niet handiger om grote jacks te gebruiken? Dat is een stuk steviger dan mini-jacks.

• Jelle E
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-05 19:26
Zoals al eerder genoemd is zijn tegenwoordig ongeveer alle (onboard)geluidskaarten wel in staat om het signaal in ieder geval op twee uitgangen gelijk te produceren. Moet je even kijken in de besturingssoftware van de geluidchip wanneer je twee uitgangen bezet. Anders kan je inderdaad prima af met een splitter.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee