Onlangs heb ik een computer samengesteld en gekocht, en deze is vandaag (31 mei) geleverd. Nu wilde ik deze aansluiten op mijn monitor, en dat ging allemaal prima. Vervolgens zette ik de computer aan, en alles verliep soepel, de ventilatoren begonnen te draaien, de harde schijf startte op, alles was goed. Alleen kreeg ik geen beeld op mijn Samsung B2230 monitor.
Deze had ik overigens aangesloten met de bijgeleverde RGB kabel.
Dus ik besloot de HDMI kabel uit te proberen die ik erbij had gekocht, maar ook deze bleek niet te werken.
Daarna heb ik nog een andere RGB kabel gebruikt van een andere samsung monitor, en je raadt het al, deze werkte ook niet.
Ik heb ook de nieuwe monitor aangesloten op mijn Xbox om te kijken of het probleem bij de monitor lag, maar deze combinatie werkte prima, het ligt dus niet aan de monitor zelf.
Hieruit kan ik concluderen dat de computer kapot is helaas. Deze is voor vertrek bij Salland getest en toen werkte hij wel, en na aankomst niet....
De computer bestaat uit de volgende componenten:
MS-Tech LC-05B
AMD Athlon X3 450
AsRock 890GM Pro3
Kingston HyperX 4gb 1600 MHz
MSI Radeon HD5770 HAWL
onder Windows 7 Home Premium.
Wat kan er aan de hand zijn met deze computer?
Alvast bedankt!
Deze had ik overigens aangesloten met de bijgeleverde RGB kabel.
Dus ik besloot de HDMI kabel uit te proberen die ik erbij had gekocht, maar ook deze bleek niet te werken.
Daarna heb ik nog een andere RGB kabel gebruikt van een andere samsung monitor, en je raadt het al, deze werkte ook niet.
Ik heb ook de nieuwe monitor aangesloten op mijn Xbox om te kijken of het probleem bij de monitor lag, maar deze combinatie werkte prima, het ligt dus niet aan de monitor zelf.
Hieruit kan ik concluderen dat de computer kapot is helaas. Deze is voor vertrek bij Salland getest en toen werkte hij wel, en na aankomst niet....
De computer bestaat uit de volgende componenten:
MS-Tech LC-05B
AMD Athlon X3 450
AsRock 890GM Pro3
Kingston HyperX 4gb 1600 MHz
MSI Radeon HD5770 HAWL
onder Windows 7 Home Premium.
Wat kan er aan de hand zijn met deze computer?
Alvast bedankt!