Ik heb zojuist een distributie van redhat gedownd en dit is een iso formaat de vraag is hoe:? brand ik dit? Kan het gewoon met nero of moet ik iets anders gebruiken?
Verwijderd
Ik brand iso's altijd met fireburner. Simpel programmaatje dat doet wat het moet doen en verder niet.
Verwijderd
pak dan gewoon isobuster en pak de iso uit en brand hem dan op cd met je eigen proggie ( werkt altijd bij mij )
En zie daar al je RockRidge extensies foetsie. (File dates, file permissies, boot-sector enz)Op zondag 18 maart 2001 20:55 schreef shithead het volgende:
pak dan gewoon isobuster en pak de iso uit en brand hem dan op cd met je eigen proggie ( werkt altijd bij mij )
Is dus sterk af te raden voor files van anderen OS'en.
Verwijderd
op de ftp-site van Mandrake staat uitgelegd hoe je die moet branden met verschillende programma's. (de readme-file moet je dan lezen)
Voor winoncd moet je (uit het hoofd)
iso renamen naar raw, en dan track image project kiezen
Voor winoncd moet je (uit het hoofd)
iso renamen naar raw, en dan track image project kiezen
Verwijderd
hoe dan? Volgens mij gaat het niet.Op zondag 18 maart 2001 20:52 schreef quinty het volgende:
Kan gewoon met Nero
Ik gebruik altijd mijn easy cd creator daarvoor (en dat is ook het enige waarvoor ik dat programma gebruik).
Verwijderd
File --> Burn imageOp maandag 19 maart 2001 12:26 schreef zweinstein het volgende:
[..]
hoe dan? Volgens mij gaat het niet.
Ik gebruik altijd mijn easy cd creator daarvoor (en dat is ook het enige waarvoor ik dat programma gebruik).
Hier staat standaard geen .iso extensie maar dan zet je hem gewoon op *.* (alles dus).
Dan zoek je de *.iso file op en fikken maar!
Op maandag 19 maart 2001 12:26 schreef zweinstein het volgende:
[..]
hoe dan? Volgens mij gaat het niet.
edit:
te laat, maar voor de volledigheid
te laat, maar voor de volledigheid
Ja dit kan!
Ik heb hierover al eens gepost
gathering.tweakers.net/showtopic.php/109516
(typisch newbie vraag, hoe moet iso branden, denk dat ie wel 250 maal in de GoT Database zit)en zal dat nog maar eens doen
Als iedereen nu eens de moeite zou nemen om te gaan kijken bij
http://www.ahead.de/en/cfaqs.htm
deze info is ook te vinden op de meeste iso-distro's related websites.
Verwijderd
cdrecord -v dev=x,y,z -speed=a -eject <iso-image>
x,y,z == scsi id van je cdr (zoeken met cdrecord -scanbus)
a == speed van je fikker
Veel simpeler als dit kan ik het me niet bedenken...
x,y,z == scsi id van je cdr (zoeken met cdrecord -scanbus)
a == speed van je fikker
Veel simpeler als dit kan ik het me niet bedenken...
Pagina: 1