Toon posts:

(Glashart) glasvezel in de gemeente Bunschoten-Spakenburg

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• klaasmol
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-05 18:30
Hallo allemaal,

Doordat we nog maar ,officieel, een week hebben om de 30% te halen, wil ik zoveel mogelijk mensen overhalen tot de eerste inschrijving. :)

Verschillende partijen , providers, doen mee. KPN en XMS hebben allebei behoorlijk aan de weg getimmerd.
Ik hoop dat we in de toekomst o.a. door middel van deze topic elkaar kunnen helpen om een goed netwerk op te bouwen.
Bunschoten-Spakenburg is een ondernemend dorp met veel communicatie naar binnen en ook naar buiten. Glasvezel kan meer betekenen voor de onderlinge uitwisseling van gegevens e.a. ;w

Hartelijk groet,

Klaas Mol
Bunschoten-Spakenburg

• Anoniem: 409809
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Hallo,

Inderdaad! Glasvezel is de toekomst. Sterker nog in de tijd van 56k naar ISDN stapte mensen massaal over. ADSL was helemaal een rage. Maar weten veel mensen wel dat er tegenwoordig BDSL, VDSL etc zijn?

Het is een feit dat televisie via internet op een ADSL lijn niet lekker loopt. Daarom bieden veel providers al VDSL met snelheden tot 40mbit bijvoorbeeld.

Glasvezel gaat verder. Hiermee kun je echt televisie kijken en genieten van services zoals veamer.

Zoals Klaas aangeeft zijn we bijna op de 30%, maar toch zijn er aardig wat mensen die zich afvragen; waarom zou ik mijn ziggo abbo omzetten naar glasvezel? Wat merk ik er zelf van?

De realiteit is, als je achter je pc zit en uitzending gemist is je favoriete bezigheid op dat ding dan zul je niet heel veel verschil merken. ADSL/VDSL in Bunschoten-Spakenburg is namelijk kwalitatief erg sterk. Maar die uitzending die normaal 5-10 minuten duurt om te laden gaat dan een stuk sneller.

Toch moeten we overstappen op glasvezel, want je weet niet wat de toekomst brengt. Misschien willen opa en oma die vakantie video zien die op je pc staat, maar je hebt geen zin om dit op een dvd te branden. Stream de film vanuit huis! Met glasvezel kan dit. Je kunt sneller surfen, sneller downloaden, en vooral sneller uploaden!

Ik ga verder niet op de techniek in maar het is een feit dat glasvezel de toekomst is. En wij als ondernemend volk moeten hier ook aan mee doen!

KPN of XMS? XMS is goedkoper, minder reclame campagnes etc. Het maakt niet zoveel uit waar je heen gaat, sommige mensen blijven graag bij de PTT en sommige gaan liever voor iets goedkopers.

Voor vragen over glasvezel, overstappen, aansluiten, etc etc stuur maar een PM :)

Grtz

Jan

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:25
Nou nu gaan we echt de laatste week in na een maand verlenging van de aanmeldperiode.
Ik vind het jammer dat XMS zo weinig reclame maakt omdat als meer mensen zouden weten dat je voor het standaard DTV pakket geen andere apparatuur nodig hebt dan dat je nu al van ziggo zou hebt. En dat je ook nog analoge TV erbij krijgt (handig voor op bv de slaapkamer).
Dan zie ik daarin toch een aantal voordelen tov KPN.
Laatste keer dat ik checkte stond de teller bij de Bunschoter nog op 397 dus dat zijn er nog aardig wat te gaan...

Wat betekenen foto's nou echt
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn V&A adv.

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:25
11 juli 2011 – Bunschoten-Spakenburg, gefeliciteerd! Inwoners van Bunschoten-Spakenburg hebben zich massaal aangemeld voor het glasvezelnetwerk. Iedereen die geïnteresseerd was kon zich tot 10 juli jl. aanmelden voor een glasvezelabonnement bij één van de service providers (KPN of XMS). Er zijn genoeg aanmeldingen om te starten met de aanleg van het glasvezelnetwerk.
Pas gereed medio 2012 maar het gast in ieder geval door *O*

Wat betekenen foto's nou echt
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn V&A adv.

• souris
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-06 08:34
Is er al iemand bij wie de dienst is geactiveerd?

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee