Toon posts:

postalgold.be reclame op tweakers??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 20:52
Ik zie hier reclame over postalgold.be op de frontpage.
Nu zag ik onderstaand filmpje van postalgold:

[Video: http://www.deredactie.be/permalink/1.983247]
http://www.deredactie.be/permalink/1.983247

Het is niet 1 dag, maar 1 week later dat je je geld ontvangt (bij de persoon in het filmpje).
Erger is dat het goud 406 euro waard was en dat postalgold er maar 66 euro voor betaalde.

Misschien moeten jullie eens kijken om postalgold actief te weren uit de reclame?
Na het zien van dat filmpje (komt uit een reportage op de Vlaamse één zender) mag het duidelijk zijn dat je bij postalgold enkel terecht kan voor het meest onomwonden soort boerenbedrog.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:40
Niet om Postalgold goed te praten, maar hun eigen testmethode rammelt ook aan alle kanten

Overigens heb ik nog nooit een banner van Postalgold hier gezien

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-06 13:04
Het kan zijn dat Google deze advertentie serveert. Dat ligt dan hoogstwaarschijnlijk aan jouw eigen surfgedrag :).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:10

crisp

Devver

Pixelated

Mi6 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:09:
[...]
Overigens heb ik nog nooit een banner van Postalgold hier gezien
Belgische bezoekers krijgen banners geserveerd via beweb, dus het kan kloppen dat wij ze normaliter niet zien...

Intentionally left blank

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 20:52
alex3305 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:11:
Het kan zijn dat Google deze advertentie serveert. Dat ligt dan hoogstwaarschijnlijk aan jouw eigen surfgedrag :).
Ik zag de ad gisteren naast een frontpage artikel.
Geen idee of het suftgedrag er iets mee te maken heeft maar het is mogelijk, ik heb thuis geen internet en suft atm op de pc van mijn ouders waar mijn zus soms wel eens een soort "gold miner" spelletje speelt.

Het doet wel afbreuk aan de degelijkheid van tweakers om zo'n rommel ad te zien op de site, hebben sites dan geen enkele controle over welke add er te zien zijn?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

peke schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 19:58:

Na het zien van dat filmpje (komt uit een reportage op de Vlaamse één zender) mag het duidelijk zijn dat je bij postalgold enkel terecht kan voor het meest onomwonden soort boerenbedrog.
Je weet wat ze zeggen, als het te mooi klinkt om waar te zijn....
Het doet wel afbreuk aan de degelijkheid van tweakers om zo'n rommel ad te zien op de site, hebben sites dan geen enkele controle over welke ad er te zien zijn?
Tot op zekere hoogte kun je eisen stellen, maar dat gaat ten koste van iets anders. daarvoor hoef je slechts bestaande ad-campagnetopics voor na te lezen wat dat betekent.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee