Het loopt de spuigaten uit op tweakers

Pagina: 1
Acties:

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04:25
hey,

sorry, maar sinds de laatste anderhalve week is het met tweakers.net slecht gesteld.
1 op de 3 pagina's die ik aanvraag krijg ik een error.

uitlopend van "pagina niet gevonden" tot mysqldeamon aan de koffie en zelfs soms complete database errors.

het is niet echt leuk meer...doe er alsjeblieft wat aan want ik weet geen vervangende site maar in een brakke site heb ik ook weinig zin.

sorry voor de flame hoor maar het is wel zo

:(

Verwijderd

Helemaal mee eens! Jammer genoeg. :(

Verwijderd

Sorry... maar ik moet het er mee eens zijn :(

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Ik wil niet zeiken, en ik weet dat de t.net gasten het ook graag beter zien, maar zoals het nu is, is gewoon op z'n zachtst gezegd 'niet prettig'.

(PS om deze reply te posten ben ik nu al 10 minuten bezig, steeds database problemen of pagina niet gevonden)...
Wij (GoT-ters) verdienen beter.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

(PS om deze reply te posten ben ik nu al 10 minuten bezig, steeds database problemen of
pagina niet gevonden)...
Valt nog wel mee, mij kostte het gisteren precies 23 minuten om één reply gepost te krijgen (na 29 pogingen geloof ik, of iets meer).

Virussen? Scan ze hier!

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

ik doe voortaan gewoon standaard m'n tekstje CTRL+C.. mocht het misgaan dan gewoon ff back en hoppa CTRL+V

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Gisteren was het idd x-treem brak. En dat was toevallig een dag dat ik de hele dag op een LAN Party zat en dus wel ff wilde GoT'en.. :(

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04:25
deze topic moest ik 2 keer doen voordat ie het pas poste...
Pagina: 1