De vakanties staan weer voor de deur en ik ben benieuwd naar ervaringen met internet op je vakantie adres.
Een beetje zoeken op internet zie ik daar de site www.internet-op-reis.nl staan.
Heeft iemand ervaring met deze aanbieder.
Het ziet er best aantrekkelijk uit.
Maar als ik dan het aantal landen zie waar je een USB-stick voor kunt bestellen, dan heb ik er toch mijn vragen er bij.
Is het wel echt, heeft die aanbieder dan zoveel ervaring dat er in zoveel landen een verbinding aangeboden kan worden?
Het feit dat je kunt bestellen op een onbeveiligde pagina ziet er al niet professioneel uit.
Zeker niet als je beseft dat je allerlei gevoelige gegevens in moet voeren.
Of kun je beter een internetcafeetje opzoeken met alle gevolgen van dien?
Niet elk internet cafe is wel zo zuiver, vaak wordt er stiekum mee gekeken of nog erger.
Graag jullie reacties.
Een beetje zoeken op internet zie ik daar de site www.internet-op-reis.nl staan.
Heeft iemand ervaring met deze aanbieder.
Het ziet er best aantrekkelijk uit.
Maar als ik dan het aantal landen zie waar je een USB-stick voor kunt bestellen, dan heb ik er toch mijn vragen er bij.
Is het wel echt, heeft die aanbieder dan zoveel ervaring dat er in zoveel landen een verbinding aangeboden kan worden?
Het feit dat je kunt bestellen op een onbeveiligde pagina ziet er al niet professioneel uit.
Zeker niet als je beseft dat je allerlei gevoelige gegevens in moet voeren.
Of kun je beter een internetcafeetje opzoeken met alle gevolgen van dien?
Niet elk internet cafe is wel zo zuiver, vaak wordt er stiekum mee gekeken of nog erger.
Graag jullie reacties.
[Voor 10% gewijzigd door Piet Marisael op 31-05-2011 18:53]