Voor mijn e-mail maak ik gebruik van Windows Live Mail. Ik maak daarbij veel gebruik van concept e-mails die ik regelmatig hergebruik. Dit doe ik door de tekst uit de concept e-mail (uit de map concepten) te kopiëren en deze te plakken in de nieuwe e-mail. Wanneer ik dit doe worden alle enters/paragrafen automatisch verwijdert.
Even een voorbeeld.
Stel: ik maak een nieuw concept email aan (Nieuwe e-mail), zet er de volgende tekst in:
Het is namelijk een vervelend klusje om steeds bij elke e-mail de opmaak weer handmatig goed te zetten.
Even een voorbeeld.
Stel: ik maak een nieuw concept email aan (Nieuwe e-mail), zet er de volgende tekst in:
Sla het e-mail op (wordt automatisch in de map concepten gezet). Ik maak vervolgens een nieuw e-mail en kopieer de bovenstaande tekst uit het gemaakte concept e-mail en plak dit naar mijn nieuwe e-mail dan krijg ik dus het volgende:enter
enter
paragraaf
paragraaf
Hoe kan dit? En hoe krijg ik het voor elkaar de de opmaak gewoon hetzelfde blijft?enter
enter
paragraaf
paragraaf
Het is namelijk een vervelend klusje om steeds bij elke e-mail de opmaak weer handmatig goed te zetten.