Toen ik gisteren via boot camp naar windows opstartte kreeg ik gelijk de boodschap dat ik opnieuw moest opstarten ivm een update (waarvan weet ik niet, kreeg ik niet te zien). Na opnieuw opstarten kwam ik niet meer in het dual boot scherm (scherm bleef grijs, ook osx starte niet op) en moest ik mn macbook aan en uit zetten om weer in osx te komen.
Eenmaal in osx kon ik bij het schijfhulpprogramma zien dat de bootcamp partitie niet geactiveerd was en bij het controleren van de partitie kreeg ik de volgende foutmelding:
De partitie is ook niet bereikbaar en kan dus ook niet bij mijn bestanden. De bootcamp assistent geeft de partitie ook niet weer dus is op die manier ook niet weg te halen. Heeft iemand een idee wat hieraan te doen is?
Eenmaal in osx kon ik bij het schijfhulpprogramma zien dat de bootcamp partitie niet geactiveerd was en bij het controleren van de partitie kreeg ik de volgende foutmelding:
Bij herstellen krijg ik de melding dat de partitie niet te herstellen is.Invalid BS_jmpBoot in boot block: 488b8c
Fout: Deze schijf moet worden hersteld. Klik op 'Herstel schijf'.
De partitie is ook niet bereikbaar en kan dus ook niet bij mijn bestanden. De bootcamp assistent geeft de partitie ook niet weer dus is op die manier ook niet weg te halen. Heeft iemand een idee wat hieraan te doen is?