Toon posts:

MSI GTX580 XE

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
4200MHz, maar kan tot respectievelijk 1250 en 5000MHz worden opgevoerd.

Kom op... zo noteer je dat toch niet? Vet onduidelijk voor de beginnende lezer. Ik snap wat er bedoeld wordt, 1250MHz GDDR5 = 5000MHz effectief. Maar dit kan beter.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Nou ben ik min of meer een beginner en ik lees het zo:
Die 1250 slaat op de snelheid van de videochip, de videochip kan dus worden opgevoerd van 832 tot 1250MHz. En het geheugen van 4200 MHz tot 5000 MHz.

[Voor 6% gewijzigd door SR8 op 31-05-2011 14:22]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Zo had ik het nog niet gelezen. Dan nog, imho bekt 't niet heel erg lekker.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-04 10:39
Het is misschien een beetje verwarrend, maar de zin is wel gewoon correct. De standaardclocks zijn A voor core en B voor DDR, maar kunnen opgevoerd worden tot respectievelijk C en D. Respectievelijk zorgt IMO voor behoud van volgorde van voorgenoemde opsommingen. Zo lees ik het tenminste, en daar heb ik nooit problemen mee gehad...

Eventueel kan de zin veranderd worden in:
"De kaart loopt standaard op 832MHz, met het geheugen op 4200MHz, maar deze clock speeds kunnen tot respectievelijk 1250 en 5000MHz worden opgevoerd."

[Voor 22% gewijzigd door Struikrover op 31-05-2011 14:26]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Correct. Het is correct maar enigszins verwarrend, vooral het laatste aspect is belangrijk :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Volgens mij klopt deze zin ook niet echt:
Ook blazen de ventilators gedurende dertig seconden na het inschakelen van de pc in omgekeerde richting, om eventueel opgehoopt stof uit de videokaart te blazen
Beter draaien en zuigen gebruiken. :)

[Voor 6% gewijzigd door pcgek op 31-05-2011 16:14]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee