MSI GTX580 XE

Pagina: 1
Acties:

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
4200MHz, maar kan tot respectievelijk 1250 en 5000MHz worden opgevoerd.

Kom op... zo noteer je dat toch niet? Vet onduidelijk voor de beginnende lezer. Ik snap wat er bedoeld wordt, 1250MHz GDDR5 = 5000MHz effectief. Maar dit kan beter.

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Nou ben ik min of meer een beginner en ik lees het zo:
Die 1250 slaat op de snelheid van de videochip, de videochip kan dus worden opgevoerd van 832 tot 1250MHz. En het geheugen van 4200 MHz tot 5000 MHz.

[ Voor 6% gewijzigd door SR8 op 31-05-2011 14:22 ]

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Zo had ik het nog niet gelezen. Dan nog, imho bekt 't niet heel erg lekker.

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:45
Het is misschien een beetje verwarrend, maar de zin is wel gewoon correct. De standaardclocks zijn A voor core en B voor DDR, maar kunnen opgevoerd worden tot respectievelijk C en D. Respectievelijk zorgt IMO voor behoud van volgorde van voorgenoemde opsommingen. Zo lees ik het tenminste, en daar heb ik nooit problemen mee gehad...

Eventueel kan de zin veranderd worden in:
"De kaart loopt standaard op 832MHz, met het geheugen op 4200MHz, maar deze clock speeds kunnen tot respectievelijk 1250 en 5000MHz worden opgevoerd."

[ Voor 22% gewijzigd door Struikrover op 31-05-2011 14:26 ]

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Correct. Het is correct maar enigszins verwarrend, vooral het laatste aspect is belangrijk :)

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Volgens mij klopt deze zin ook niet echt:
Ook blazen de ventilators gedurende dertig seconden na het inschakelen van de pc in omgekeerde richting, om eventueel opgehoopt stof uit de videokaart te blazen
Beter draaien en zuigen gebruiken. :)

[ Voor 6% gewijzigd door pcgek op 31-05-2011 16:14 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Pagina: 1