Ik heb bijna twee jaar geleden een tweejarige i-150 iPhone abbonement met iPhone (uiteraard) afgesloten. Jammer genoeg is het nu nog wachten op de nieuwe iPhone. Ik ben niet van plan 30 euro per maand te blijven betalen nadat mijn 2 jarig abbonement afgelopen is. Is het mogelijk om dit abbonement om te zetten in een sim-only bij T-mobile en zodra de nieuwe iPhone uitkomt deze sim-only te stoppen en een nieuw abbonement i.c.m. iPhone af te sluiten? Of zit je bij een sim-only minimaal 1 jaar vast?
Lijkt het je niet handiger deze vraag te stellen aan de T-Mobile klantenservice?
Bij het overgaan naar een nieuwe abbo form zit je, afaik, altijd het eerste jaar eraan vast (of 2, ligt eraan hoe je abbo eruit ziet) en is vanaf die periode maandelijks opzegbaar.
Maar wat let je om even de telefoon te pakken of naar een T-Mobile winkel te gaan en kijken of er een leuke aanbieding voor je is ?
Edit: lol @ reacties hierboven tegelijkertijd
Maar wat let je om even de telefoon te pakken of naar een T-Mobile winkel te gaan en kijken of er een leuke aanbieding voor je is ?
Edit: lol @ reacties hierboven tegelijkertijd

[Voor 7% gewijzigd door Notna op 31-05-2011 12:30]
4i is niet bepaald de plek voor al je vragen over T-mobile abonnementen. Daarvoor kun je beter contact opnemen met de T-mobile klantenservice, naar een T-mobile winkel te gaan of een topic openen in Telecomproviders. Dit topic gaat in ieder geval op slot.
[Voor 3% gewijzigd door Daedalus op 31-05-2011 12:44]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.