Toon posts:

iwork 09 werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 268 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-06 13:24
ik heb iwork 09 voor mijn macbook pro 15 2011 geinstalleerd maar hij start gewoon niet op, dit heb ik ook als ik indesign documenten wil openen, het verschil is alleen dat als ik indesign los opstart deze het wel gewoon doet. Maar iwork wilt gewoon niet werken. ik heb het al meerdere keren opnieuw geinstalleerd en verwijderd gehad. de fout melding die ik krijg is

Graag een oplossing, bvd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-04 00:10

MoietyMe

zij/haar

Welke OS X versie?
Al een keer alles weggegooid, inclusief preferance files?
Al een keer geïnstalleerd onder een ander account?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• swoutr
Laatste versie mac osx, alles al eens weggegooid met appzapper maar geinstalleerd onder een ander account niet, maar ben ook maar de enige gebruiker. en zie dat dus niet echt als oplossing.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

1. Maak een nieuw account aan
2. Installeer iWork
3. Kijk of het werkt

Zo ja: de fout zit hem ergens in je huidige account

Zo nee: Fout in de IMG?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• swoutr
de img is het zoiezo niet, hij werkt gewoon bij iedereen. maar als het een fout in mijn account is, hoe kan ik dit dan het beste oplossen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Maak is een kopie van dat rapport. Misschien dat we daar nog wat meer info uit kunnen halen?

CM 690 II Advanced, Corsair 520Watt, Gigabyte X48t-DQ6,C2Q 9450, Sapphire 6790, 2x2048MB G.Skill(DDR3,7-7-7-18), Creative X-Fi Extreme Gamer, Logitech MX510 + MS Curve 2000, Samsung 957MB+T240, WD 500+160+200+500GB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

@swoutr: laten we eerst vaststellen of het dat is ja of nee voordat we moeite voor niks gaan doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• swoutr
Oke, ik heb een 2e account aangemaakt, iwork geinstalleerd ,maar ook hier weer dezelfde melding. snap ik niks van. bij vrienden werkt hij gewoon prima

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:21

Maximus

There is no substitute

Even de combo update downloaden van Apple.com en deze draaien. Ik vermoed dat er iets niet helemaal lekker zit met de libraries in het OS. De Combo-update herstelt dit en ik vermoed dat het dan wel werkt.

Matthijs en Linde zijn lief!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-04 00:05
Je moet iWork compleet updaten voordat het op nieuwe OS versies werkt. Dit soort waarschuwingen komen voornamelijk voor segfaults / incompatible libraries of door dat de OSversion te hoog is. Heb je Lion geinstalleerd?

[Voor 51% gewijzigd door johnkeates op 31-05-2011 12:00]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• swoutr
Ben de combo update aan het downloaden, @johnkeates, hoe wil ik hem updaten als hij niet op wil starten

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

swoutr schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:59:
hoe wil ik hem updaten als hij niet op wil starten
Via Software Update :)

En het klinkt allemaal niet erg legaal als je zegt dat hij het bij vrienden wel doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• swoutr
Nope is het ook niet, maar inderdaad het is gewoon een software update thnx! probleem opgelost haha, dat het zo simpel kon zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 37864

Sjonge... Pages kost €15 euro, dat is niet eens de moeite om een illegale versie te gaan gebruiken...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Anoniem: 37864 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:28:
Sjonge... Pages kost €15 euro, dat is niet eens de moeite om een illegale versie te gaan gebruiken...
Blijkbaar voor sommige mensen wel |:(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-05 17:25

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

En dit topic gaat op slot. In de eerste plaats mis ik eigenlijk alles wat een goede topicstart maakt (heldere omschrijving, en vooral inzet van de TS), en daarnaast riekt het ook wat naar warez. Mocht er geen sprake zijn van een illegale kopie mag de TS me daarvan in een DM overtuigen.

Launching containers into space

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee