Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 408684

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ben in afwachting van de Yarvic tab. Nou las ik dat het geheugen is te "up-graden" TOT 16 GB. Misschien een beetje rare vraag, maar: Er zit al 4GB in. Is het nuttig om dan een SD kaartje van 16 GB te gebruiken of kan ik dan beter 1 van 8 nemen, want kaartjes van 12 zijn er niet.

Groet: Annemieke

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 15:48
of dat nuttig is hangt af van de hoeveelheid applicaties/muziek/films die je wilt installeren. wil je bijvoorbeeld 20 films van goede dvd rip kwaliteit dan zit je al gouw 16 gb. wil je alleen een paar applicaties dan heb je niet zoveel nodig.

wat je het beste kunt doen is kijken of je het vol krijgt. zo ja koop dan een grotere sd-kaart en zet alles over. let hierbij wel even op de snelheid van de sdkaartjes ik zou minimaal een class 4 nemen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hans_1990
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Zie ook de website van Yarvic (als ik de goede tab heb gevonden).

Externe SD poorten worden meestal gespecificeerd met de capaciteit die maximaal als SD kaart in het apparaat kan. Wat ik opmaak uit de specificaties van de Yarvic tab is dat er 4GB ingebakken zit (niet als SD kaart), en dat de SD poort max. 16GB kan zijn.
Expansion slots : MicroSD™ expandable up to 16 GB
Opgeteld levert dat dus maximaal 20GB op. Of je dat genoeg vindt is natuurlijk voor jou om te oordelen. Maar als je er 16GB bij stopt zul die in zijn geheel kunnen gebruiken.

[Voor 11% gewijzigd door hans_1990 op 31-05-2011 09:20]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-05 14:12

Bullet NL

Eigen Wijs

Dit topic gaat dicht, het cross-posten van vragen is niet toegestaat (Anoniem: 408684 in "[Ervaringen] YARVIK TAB210 tablet pc") daarbij is dit een zeer basic vraag welke vrij gemakkelijk zelf door een goede zoekwebsite is te beantwoorden.

Cogitationis poenam nemo patitur

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee