Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Ik mis een beetje (nou ja, een degelijke) onderbouwing van wat je mening erover is. Het is in ieder geval niet wenselijk gewoon ergens een onderwerp te dumpen en achterover te gaan zitten tot antwoorden komen.
Er lijkt een duidelijk 'ik vind dit niet kunnen'-toon in je post te zitten. Zet dan eerst maar even uiteen wat je bezwaren zijn, of je er misschien ook wel voordelen inziet, en wat dan precies de afweging is.
Er lijkt een duidelijk 'ik vind dit niet kunnen'-toon in je post te zitten. Zet dan eerst maar even uiteen wat je bezwaren zijn, of je er misschien ook wel voordelen inziet, en wat dan precies de afweging is.
Download the most extensive Market Analysis on Customer Communication and Experience available anywhere (free, no sign up needed)
Allereerst dit is jullie toko, wat mij mening daar over is is vrij irrelevant als gemodde doch legale handel wel wordt verboden. Lijkt me perfect dat iemand alle reacties per e-mail krijgt. Transparant is het niet.Floppus schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 08:06:
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Tsja, dan niet...
Download the most extensive Market Analysis on Customer Communication and Experience available anywhere (free, no sign up needed)
Dit topic is gesloten.