Acties:
  • 0Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Hallo,

Mijn vader zijn s500i (zilver) heeft al tijdje last van zijn display.
Telkens als hij hem open schuift blijft de display zwart, doet die hem weer dicht schuiven, dan gaat de display weer aan. Ik denk dat een kabeltje los zit van de display.
Heb hem nog niet geopend(kwetsbare behuizing) omdat ik eerst wat duidelijkheid wil weten.

Nu heeft mijn vader al een paar maanden mijn oude w810i(betrouwbare telefoon trouwens :)) dus het probleem is niet zo heel erg. Maar het blijft zonde om zo'n toestel weg te gooien want er zit nog geen krasje op het telefoon zelf.

Ik hoop hiermee dat iemand mij advies hierop kan geven of de echte oorzaak weet.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:10
Je flex is stuk. Dit is het gedeelte wat de ene helft met de ander verbind.

Moet wel het hele toestel voor open om deze te vervangen.

Signature afgekeurd door Evanescent

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Oke bedankt voor de reactie, ik zal kijken. En een paar wannabee telefoon experts in hun winkeltje zeggen, display moet vervangen worden. 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-05 23:49

Ginz

Trek Superfly 5 powered

iPodKiller schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:10:
Oke bedankt voor de reactie, ik zal kijken. En een paar wannabee telefoon experts in hun winkeltje zeggen, display moet vervangen worden. 8)7
Die kans is ook aanwezig. Maar de kans is inderdaad groter dat het met een nieuwe flexcable opgelost kan worden. Wat dacht je er even van om een SonyEricsson Service Point te gaan?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Ginz schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:47:
[...]

Die kans is ook aanwezig. Maar de kans is inderdaad groter dat het met een nieuwe flexcable opgelost kan worden. Wat dacht je er even van om een SonyEricsson Service Point te gaan?
Sorry voor de wat late reactie, zie het berichtje nu pas. Zal de huidige flexcable wel een keertje vervangen! Bedankt iig de hulp! En nah SE service point sla ik over, ben meer een DIY mens.

[Voor 11% gewijzigd door iPodKiller op 13-06-2011 23:00. Reden: bijvulling]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee