Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Heb hier nu een Amd Duron 700@933 op 50 C Stressed. Dus ik neem aan dat je nog wel effies kunt..
Moet trouwens nog een aantal fannetjes in gaan bouwen voor een mooie airflow
Moet trouwens nog een aantal fannetjes in gaan bouwen voor een mooie airflow
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
nou ik krijg die K*** duron van mij niet hoger als de 901 zoals hieronder vermeld staat. al zet ik hem hoger gaat ie helemaal flippen. ik draai nu ook al een voltage van 1.8 om hem stabiel te houden.
Nou modden dan die kt7.. de mijne loopt nu met gemak op 1066mhz en heeft er 2.1 volt voor nodig
uhm hoe krijg jij je voltage op 2.1 ik kan niet hoger als 1.85 in mijn bios. en ik heb al de laatste bios update abitkt7ww ofzo
Wat is jouw cpu temp Wimo?
Verwijderd
Dan moet je gaan solderen! Je moet dan een weerstand d'r tussen zetten.Op zondag 18 maart 2001 18:05 schreef Magic_Mirage het volgende:
uhm hoe krijg jij je voltage op 2.1 ik kan niet hoger als 1.85 in mijn bios. en ik heb al de laatste bios update abitkt7ww ofzo
Mijne loopt nu op 990 (9*110) met 1.96 volt. en 55graden stress.
Nou vraag ik me af wat nou de tem limit is?
Het kan toch niet goed zijn?
Het kan toch niet goed zijn?
wimo hoeveel ohm dat weerstandje van jouw?
* Fietsbel wilt 1e worden op overclockers.com van de duron 650, ben nu 2e met 1218Mhz
* Fietsbel wilt 1e worden op overclockers.com van de duron 650, ben nu 2e met 1218Mhz
39
Verwijderd
ik krijg mijn duron 750 maar op 866. Hoger bevriest windows. Kan ik met zo'n volt mod "spectaculair" veel hoger geraken?Op zondag 18 maart 2001 17:57 schreef Wimo. het volgende:
Nou modden dan die kt7.. de mijne loopt nu met gemak op 1066mhz en heeft er 2.1 volt voor nodig
Bij mij heeft die spectaculaire volt. mod. niet echt schokkende Mhz-en extra opgeleverd iets van 50 mhz meer, maar hij loopt wel stabieler en sneller dus (duh!)
rustig aan met solderen hoor want je kunt beter de tijd nemen dan dat je denkt over 1 minuut zit ik op de 1100 mhz ofzo.
Bij mij duurde het ong. 10 minuten.
had nog 11 maanden garantie op mijn mobo maarja je bent een oc-er of je bent het niet.
rustig aan met solderen hoor want je kunt beter de tijd nemen dan dat je denkt over 1 minuut zit ik op de 1100 mhz ofzo.
Bij mij duurde het ong. 10 minuten.
had nog 11 maanden garantie op mijn mobo maarja je bent een oc-er of je bent het niet.
39
maar waar moet die weerstand dan tussen en hoe werkt dat nou precies
Pagina: 1