hacktool en link + uitleg

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasiro
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-07 18:24
waarom wordt er voor een fototoestel wel een newspost geplaatst met link en al naar de uitleg ervan, terwijl er in de regels staat dat dit duidelijk NIET mag voor consoles en GSM's?

mij lijkt de grens hier overschreden te zijn. Er wordt zelfs in de titel heel fijntjes gezegd dat het een hack is die functionaliteit toevoegd waarvan de fabrikant bewust gekozen heeft ze niet in het toestel te steken. Op exact dezelfde manier zou je nu dus een tutorial mogen posten waarbij getoond wordt hoe je op je PS3 de OtherOS functie terug kunt krijgen of hoe je een spel op een R4-kaartje moet zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Omdat er op een camera niets te piraten valt denk ik. Ooit warez voor de camera gezien?

Verder ben ik het wel met je eens :).

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-05 12:10

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Het staat de redactie vrij te schrijven over wat zij wil. Op het forum staan we discussie over bijvoorbeeld jailbreaks en unlocks toe mits er geen software copyrights geschonden worden. Voor users zijn de regels dus iets beperkter. Aan die kant van ons deel van het web gelden bijvoorbeeld andere regels tav journalistieke vrijheid en hebben wij als organisatie onze handen al vol aan het in goede banen leiden van al die discussies.

Bovendien is de redactie in dienst en is de relatie oorzaak-gevolg op juridisch vlak een stuk duidelijker. Als wij over de schreef gaan zijn wij aansprakelijk, maar als users over de schreef gaan zijn wij ook aansprakelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.