Toon posts:

Psp slim kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-05 15:31
Hai, in de winkel zag ik een psp slim voor 110 euro liggen. Is het verstandig om het te kopen of niet? Als handheld heb ik momenteel een ds die ik niet aanraak.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Nee. Als je je DS amper aanraakt lijkt mij het ook niet zo veel verschil te hebben met een PSP...
Je kan er beter mee op internet spelen en de graphics zijn iéts beter, maar dat gaat het verschil niet echt maken denk ik...

[Voor 131% gewijzigd door Mavamaarten op 30-05-2011 20:40]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0Henk 'm!

• champion16
en waarom?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:27

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Omdat je zelf zelf dat je zelf niets van informatie geeft. Als je niets met handhelds hebt dan is de PSP Slim ook geen goede keuze. Maar als je alleen niets met de games van de Nintendo DS en de games op de PSP je wel wat lijken dan kan de keuze al weer logischer zijn.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• champion16
vroeg het me af want de nieuwe psp komt eraan. En heb nog nooit een psp gehad. Deze is nu in de aanbieding.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• evanraalte
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-05 18:18
Probeer is een psp in de winkel en kijk wat je er van vindt;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-05 16:09

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Je kan ook tweede hands kijken. Ze worden bij bosjes aangeboden op het moment. Ikzelf probeer de mijne ook kwijt te raken maar zelfs als ik er maar 5 tientjes voor vraag wil niemand em.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• champion16
ik heb wel interesse als dat mag?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 15:43

psychoclown

Back in black

Van de users wordt verwacht dat ze zich actief opstellen en inzet tonen wanneer ze een vraag hebben. Dit is tevens een vraag die makkelijk in het algemen PS3 topic geplaatst kan worden.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee