Hai, in de winkel zag ik een psp slim voor 110 euro liggen. Is het verstandig om het te kopen of niet? Als handheld heb ik momenteel een ds die ik niet aanraak.
Nee. Als je je DS amper aanraakt lijkt mij het ook niet zo veel verschil te hebben met een PSP...
Je kan er beter mee op internet spelen en de graphics zijn iéts beter, maar dat gaat het verschil niet echt maken denk ik...
Je kan er beter mee op internet spelen en de graphics zijn iéts beter, maar dat gaat het verschil niet echt maken denk ik...
[Voor 131% gewijzigd door Mavamaarten op 30-05-2011 20:40]
Android developer & dürüm-liefhebber
Omdat je zelf zelf dat je zelf niets van informatie geeft. Als je niets met handhelds hebt dan is de PSP Slim ook geen goede keuze. Maar als je alleen niets met de games van de Nintendo DS en de games op de PSP je wel wat lijken dan kan de keuze al weer logischer zijn.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
vroeg het me af want de nieuwe psp komt eraan. En heb nog nooit een psp gehad. Deze is nu in de aanbieding.
Probeer is een psp in de winkel en kijk wat je er van vindt;)
Je kan ook tweede hands kijken. Ze worden bij bosjes aangeboden op het moment. Ikzelf probeer de mijne ook kwijt te raken maar zelfs als ik er maar 5 tientjes voor vraag wil niemand em.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Van de users wordt verwacht dat ze zich actief opstellen en inzet tonen wanneer ze een vraag hebben. Dit is tevens een vraag die makkelijk in het algemen PS3 topic geplaatst kan worden.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.