Toon posts:

stroomconnector aspire 7738g lijkt los

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 397531
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Vandaag blijkt, afhankelijk van hoe de draad ligt, dat ik niet altijd stroom krijg als de stroomconnector van mijn Acer Aspire 7738g is aangesloten. De draad lijkt ok. Het lijkt het aansluitpunt te zijn dat in het scharnier van het scherm zit.

Iemand een idee of zoiets beetje fatsoenlijk te vervangen is of dat ik binnen korte tijd ga aankijken tegen een dure reparatie en beter vast naar nieuwe modellen kan gaan kijken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Je bedoeld zeker dat pinnetje in je connector? Stroomaansluiting in je laptop bestaat uit een ingang met daarin een uitstekend pinnetje?

Ik heb ervaring met een Acer laptop waarbij dit pinnetje los is geraakt. Uiteindelijk gerepareerd door middel van het solderen van een electriciteitsdraadje op de + en - van de laptop, en deze weer te verbinden met de oplader dmv een stekker. Niet fraai, wel effectief. Het repareren op originele manier was het gewoon niet waard, en vaak niet mogelijk gezien de kleine omvang van de soldeerpunten.

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Het is niet aan te raden mij niet met een soldeertang bij die laptop te laten komen. Dus ik ben echt een beetje op zoek naar informatie over daadwerkelijke reparatie mogelijkheden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:11

Quad

Doof

De body open halen, en met soldeersel het weer vast solderen.
Mijn oom heeft het meermaals voor mij gefixt omdat ik zelf niet over fatsoenlijk materiaal beschik.
Het is gewoon mogelijk.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
dank
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee