Toon posts:

[iPhone 3G(s)] bb 6.15.00 push problemen oplossen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Allereerst waarom ik hier een apart topic van maak. Ik weet dat heel veel mensen met dit probleem zitten en het dus goed is om er een centraal topic over te hebben zonder dat er vragen over andere dingen tussendoor komen.

Zoals bekend brengt bb 6.15.00 op een iPhone 3G(s) wat problemen met zich mee, namelijk geen GPS meer, problemen met push message en een battery drain. Nu weet ik dat de GPS problemen (nog) niet te verhelpen zijn maar de problemen met de push message en battery drain wel. Echter is me dit tot nu toe niet gelukt.

Wat ik al heb geprobeerd:

- Toen ik de telefoon kocht zat er iOS 4.1 met jailbreak op, toen heb ik SAM geinstalleerd en de stappen uit dit topic uitgevoerd: http://www.sinfuliphone.com/showthread.php?t=52600
- Push Doctor geinstalleerd

Geen succes.

- iOS 4.3.3 geinstalleerd
- Gejailbreaked
- http://www.iphoneworld.ca...ios-4-iphone-video-guide/ deze guide gevolgd
- Push Doctor geinstalleerd

Geen succes. Bij Push Doctor waren er beide keren wel certificaten dus dat kan het probleem niet zijn.

Wie heeft hetzelfde probleem gehad en heeft het wel op weten te lossen? Hoe hebben jullie dat gedaan? Welke versie van iOS draaien jullie?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Niemand met hetzelfde probleem of een oplossing?

Anoniem: 269380

Misschien dat je hier iets mee kunt; Pushfix.info ($6)

[Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 269380 op 04-06-2011 19:50]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Daar staat bij dat het de problemen die door de baseband veroorzaakt zijn niet oplost.

Wat ik inmiddels gevonden heb is dat de mensen die het gefixt hebben vrijwel allemaal 4.2.1 draaien. Nu heb ik alleen de SHSH blobs van 4.1 en 4.3.3. Is het dan nog mogelijk om 4.2.1 er op te krijgen?

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee