Ik kan geen enkele poort opzetten op de 1 of andere manier. Ook niet gewoon via de pagina van de software en ook niet met simple port forwarding, zie afbeelding voor commands op simple port forwarding
Misschien zou het helpen wat er gebeurt als je het via de normale webinterface doet...
Dat een progje een pagina niet kent zegt namelijk niks....
Dat een progje een pagina niet kent zegt namelijk niks....
Deze advertentieplaats is te huur!
Er komt gewoon te staan, Settings are successful.
Maar check ik dan of de poorts open staan met pfportchecker dan staan ze nog steeds dicht.
Maar check ik dan of de poorts open staan met pfportchecker dan staan ze nog steeds dicht.
Dit programma loopt gewoon de webinterface door met voorgescripte waarden.
Kijk eens in de webinterface zelf of je de poortmapping kan instellen en of deze opgeslagen wordt. pas dan kan je er wat over zeggen.
Kijk eens in de webinterface zelf of je de poortmapping kan instellen en of deze opgeslagen wordt. pas dan kan je er wat over zeggen.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Probeer de SAVE knop.. een APPLY is niet zozeker een SAVE.
Reboot je apparaat ook eens en check daarna of het werk.
Voor het zelfde geld is je firmware brak.
In dat geval kun je ook eens proberen om:
- hard reset
- firmware upgrade
- DD-WRT?
Reboot je apparaat ook eens en check daarna of het werk.
Voor het zelfde geld is je firmware brak.
In dat geval kun je ook eens proberen om:
- hard reset
- firmware upgrade
- DD-WRT?
Deze advertentieplaats is te huur!
Bevat je password soms een 'apestaartje' - @
Heb ook met z'n portforward grogramma gewerkt die over z'n nek ging op het @ in mijn password
Heb ook met z'n portforward grogramma gewerkt die over z'n nek ging op het @ in mijn password
De overheid is niet de oplossing maar de oorzaak van veel problemen.
@RammY Je moet een hokje op enable zetten en dan kan je alleen op de save knop drukken.
Hard reset heeft niks geholpen en ik heb de laatste firmware al.
DD wrt is een alternatieve software zie ik, het moet toch op de normale manier moeten kunnen.
Hard reset heeft niks geholpen en ik heb de laatste firmware al.
DD wrt is een alternatieve software zie ik, het moet toch op de normale manier moeten kunnen.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Log gewoon in op de web-interface van de router en open die poorten?
@allure dit doe ik maar krijg geen enkel resultaat ...
Mensen die het zou willen proberen via teamvieuwer?
Mensen die het zou willen proberen via teamvieuwer?
Pagina: 1