Toon posts:

Port forwarding wil niet. wrt54g

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 275525

Topicstarter
Ik kan geen enkele poort opzetten op de 1 of andere manier. Ook niet gewoon via de pagina van de software en ook niet met simple port forwarding, zie afbeelding voor commands op simple port forwarding

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-06 21:34

RammY

Dát!

Misschien zou het helpen wat er gebeurt als je het via de normale webinterface doet...

Dat een progje een pagina niet kent zegt namelijk niks....

Deze advertentieplaats is te huur!

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Er komt gewoon te staan, Settings are successful.

Maar check ik dan of de poorts open staan met pfportchecker dan staan ze nog steeds dicht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-06 16:11

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Dit programma loopt gewoon de webinterface door met voorgescripte waarden.
Kijk eens in de webinterface zelf of je de poortmapping kan instellen en of deze opgeslagen wordt. pas dan kan je er wat over zeggen.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-06 21:34

RammY

Dát!

Probeer de SAVE knop.. een APPLY is niet zozeker een SAVE.
Reboot je apparaat ook eens en check daarna of het werk.

Voor het zelfde geld is je firmware brak.
In dat geval kun je ook eens proberen om:
- hard reset
- firmware upgrade
- DD-WRT?

Deze advertentieplaats is te huur!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• clogie886
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-03 15:21
Bevat je password soms een 'apestaartje' - @

Heb ook met z'n portforward grogramma gewerkt die over z'n nek ging op het @ in mijn password

De overheid is niet de oplossing maar de oorzaak van veel problemen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
@RammY Je moet een hokje op enable zetten en dan kan je alleen op de save knop drukken.

Hard reset heeft niks geholpen en ik heb de laatste firmware al.

DD wrt is een alternatieve software zie ik, het moet toch op de normale manier moeten kunnen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:35

Fiber

Beaches are for storming.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Topicstarter
Ik heb nog geen oplossing kunnen vinden

• allure
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-06 21:13

allure

Titaan fase 2/3

Log gewoon in op de web-interface van de router en open die poorten?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
@allure dit doe ik maar krijg geen enkel resultaat ...

Mensen die het zou willen proberen via teamvieuwer?
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee