Toon posts:

TV out optie is weg.

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap er geen reet van.
Ik heb altijd in mijn instellingen voor mijn beeldscherm een TVout optie gehad. En ik keek daarmee lekker al mijn films op TV.
Nu had ik laatst de 10.80 NVidia drivers geinstalleerd maar ben nou de optie om te kiezen van TVout kwijt. Geen probleem. Even de oude er weer opzetten. Werkte dus niet.
De drivers gedeinstalleerd en opnieuw de laatste officieele van Nvidia gedownload en geinstalleerd. Maar nog niks. Het beeld is prima en alles werkt naar behoren alleen kan ik de TVout niet meer kiezen. Baaluh..
Het is net hetzelfde als ik toen Win2K draaide daar kon ik ook geen TVout kiezen.
Toen switchte ik weer snel naar ME. Heeft het altijd goed gedaan tot de driver wisseling.
Weet iemand of ik wat in mijn register (en wat en waar) ofzo kan veranderen? Of andere tips. Normaal puzzel ik wel verder maar ik kom er nu niet uit. ALvast bedankt ;)

Verwijderd

ouwere driver installen

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij antwoord je maar wat. Je leest mijn verhaal niet. Ik heb dat al gedaan.
Alles werkt alleen geen Video-Out optie die ik kan selecteren. Is er wel alleen 'vergrijst'.

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-08 21:00

Wimmel

Hello

Wat voor merk/type kaart

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Verwijderd

Topicstarter
Sorry vergeten te vermelden.
Het is een Geforce 256 SDR + TVout van Guillemot. :)

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-08 21:00

Wimmel

Hello

Het spijt me, daar heb ik geen ervaring mee :(
Ik weet wel uit ervaring dat o.a. Asus een andere TV out chipset (Chrontel) gebruiken dan het reference model van NVIDIA waardoor deze ook niet werkt met detonator drivers.
Voor deze kaarten is er echter een freeware proggie waarmee het wel kan.
http://www.tvtool.de/index_e.htm
Succes

edit:
chipset naam toegevoegd

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Verwijderd

bij mijn videokaart komt optie pas op als er een tv is aangesloten tot dan is ie grijs

Verwijderd

Op zondag 18 maart 2001 17:58 schreef CRiViT het volgende:
Volgens mij antwoord je maar wat. Je leest mijn verhaal niet. Ik heb dat al gedaan.
Alles werkt alleen geen Video-Out optie die ik kan selecteren. Is er wel alleen 'vergrijst'.
Zie ook het verhaal van Wimmel.... dat bedoelde ik dus met ouwere driver installeren.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ik heb een soortgelijk probleem met een viper550+ tv-out als ik nieuwere drivers installeer is ie verdwenen.
Toen ik nieuwe drivers erop had gezet was ie weg dus ik nieuwe eraf en oude erop, BOEM windows starte niet meer. Kon ik windoos opnieuw gaan installeren, ik hou het nu maar gewoon bij mijn oude drivers.(al zijn die 1.5 jaar oud) Heel irritant gewoon.:(

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Voor een chrontel CH700x tv chip gebruik je,
TV control center 2000

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-08 12:45
ik heb een soortgelijk voorval gehad met mijn laptop (ATI mobility kaart).
ik had een nieuwere driver geïnstalleerd en toen was de optie opeens weg, toen wilde ik de oude driver terug zetten en toen zei Windows ME: Deze driver is niet gecertificeerd door M$ en kan dus niet geïnstalleerd worden.... grr
Heb toen maar geformatteerd, kwam er niet uit..

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• GenetiX
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 20:22
Ik had hetzelfde probleem met de nieuwe drivers. Je lost het op door het kabeltje aan je TV/Video te hangen en de TV/Video op het videokanaal te zetten.

Als je nu je computer opnieuw opstart kan je wel in de optie komen..

Gek, maar waar :)

Verwijderd

Topicstarter
De oplossing heb ik gevonden.
Andere videokaart gekocht >:)

Verwijderd

kan je dat ene tv progje ook voor een CardExpert GeForce 2 MX golden sample gebruiken?
Pagina: 1