Ik heb al de hele dag zeer weinig tot geen verbinding. Nu wel vol bereik maar bellen niet mogelijk (geen verbinding). Regio Eindhoven. Ben ik de enige of zijn er meer die hier last van hebben. Ik heb 2 abbo's bij ze. Mijn relax zonder internet werkt OK. Flex met internet werkt dus niet..
Hier in regio Zwolle vandaag vaak geen 3-G bereik, heel sporadisch weer verbinding. Het lijkt er op dat de telefonie verbinding wel functioneert. Ik heb T-mobile Flex.
Ben bang dat het aan mijn HTC desire ligt... Met vodafone Sim erin niks aan de hand. T-mobile SIM in andere tel gaat ook goed. Alleen de T-mobile sim in de Desire geeft dus geen netwerk 
T-mobile geeft aan: opsturen de tel. Maar daar heb ik nu nog even geen zin in.. Dat weet ik niet of ik een betere terug krijg en moet ik alles weer opnieuw installeren....

T-mobile geeft aan: opsturen de tel. Maar daar heb ik nu nog even geen zin in.. Dat weet ik niet of ik een betere terug krijg en moet ik alles weer opnieuw installeren....
Wel bereik maar bellen lukt nu ook niet... (hoewel ik wel verbinding zou hebben).
Klinkt bekend, bekijk bolleh in "HTC Desire S" eens (vanaf dit bericht even zoeken naar "T-Mobile").burlapp schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:32:
Ben bang dat het aan mijn HTC desire ligt... Met vodafone Sim erin niks aan de hand. T-mobile SIM in andere tel gaat ook goed. Alleen de T-mobile sim in de Desire geeft dus geen netwerk
En zo plotseling dat het kwam, gaat het ook weer weg. Nu de dag bijna voorbij is, ben ik ook weer mobiel bereikbaar. Begon bijna te denken dat ze kunnen monitoren of je met een gejailbrakte telefoon werkte.. Wilde hem al terug gaan zetten, maar is niet meer nodig 

[Voor 72% gewijzigd door burlapp op 30-05-2011 15:55]
Wel bereik, maar bellen zit er niet in.
(Regio Hilversum)

(Regio Hilversum)
Pagina: 1