Software matig desktop scaling ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwaxi
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-06-2024
Momenteel heb ik een pc aangesloten aan een arcade scherm (Nvidia kaartje). In het nvidia configuratie scherm heb ik alleen de mogelijkheid om het scherm te "verschuiven". De standaard nvidia scaling optie is alleen aanwezig bij een connectie met een (hd) lcd scherm. Nu is mijn vraag, weet iemand of er software is waarmee ik mijn windows desktop software matig kan scalen ? Ik heb gegoogeld en op diverse forums gekeken maar heb tot nu toe niks kunnen vinden.

PSN Id : djwaxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:21
Inderdaad een heel bekend probleem!
Maar probeer de laatse (beta) GeForce drivers eens?

GeForce R275 beta drivers

Hierbij lijken de bekende scaling problemen nu eindelijk opgelost te zijn!
In the NVIDIA Control Panel we’ve ramped the Adjust Desktop Size and Position page, inserting a new user interface with a preview window and three easy-to-use scaling mode defaults. The page will now be available for all VGA, DVI and HDMI-connected monitors, and you can override games that no longer scale properly on Windows 7, forcing games to use the Control Panel’s scaling.

[ Voor 4% gewijzigd door The_Doman op 30-05-2011 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwaxi
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-06-2024
Helaas deze beta versie heeft het probleem niet verholpen. Is het wel mogelijk om het scherm van een "Analog Monitor" te scalen ? Want zo wordt mijn arcade scherm herkend binnen het Nvidia control panel.
The_Doman schreef op maandag 30 mei 2011 @ 20:01:
Inderdaad een heel bekend probleem!
Maar probeer de laatse (beta) GeForce drivers eens?

GeForce R275 beta drivers

Hierbij lijken de bekende scaling problemen nu eindelijk opgelost te zijn!

[...]

PSN Id : djwaxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-07 10:28

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Probeer het eens met UltraMon. Die heeft veel handige features en bevat ook onderdelen voor jouw 'probleem'.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad