Toon posts:

onfatsoen bij vragen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• luc2003
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:48
ben al jaren lid (verdeeld in twee nicnames) en ik moet zeggen dat het fatsoen van "de tweaker" enorm gedaald is. het lijk hier af en toe wel een marktplaats

het gaat hier alleen om vraagprijzen, mailtjes die ik vlot beantwoord en blijkbaar niet het juiste antwoord zijn voor de gene die mij wat vraagt , worden simpelweg niet meer beantwoord.

mensen lijken wel geen fatsoen meer te hebben, meer dan de helft van de vragen die ik beantwoord als het bijvoorbeeld gaat over een prijs bij vraag & aanbod worden niet meer beantwoord.

mensen die vragen of ze niet iets voort niets mogen hebben, of een vraag of ik de scouting wil sponsoren met mijn thinclient die te koop staat. ik antwoord gewoon , denk je dat je dan nog een antwoord terug krijgt ???

ben benieuwd wat we hier tegen kunnen doen en jullie ervaring is

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Een antwoord op een antwoord? Dat hoeft toch niet, je kan bedankt terugsturen maar om nou te zeggen dat zoiets moet.

2 accountjes hier is trouwens ook ongewenst.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-03 22:49

crizyz

ne.t.weaker

Ik denk dat daar niet veel aan valt te doen. Je kunt immers moeilijk antwoorden verplicht maken. Individuele users blijven individuele users. Vanuit de community kun je daar gewoon niet veel aan doen lijkt mij.

offtopic:
Voor iemand die het over fatsoen heeft vind ik het trouwens niet zo fatsoenlijk dat je geen fatsoenlijke interpunctie en hoofdletters gebruikt. Evenals het al door Marzman genoemde feit dat je zegt 2 accounts te hebben.

Crizyz op Steam

Acties:
  • 0Henk 'm!

• luc2003
Marzman schreef op maandag 30 mei 2011 @ 07:12:
Een antwoord op een antwoord? Dat hoeft toch niet, je kan bedankt terugsturen maar om nou te zeggen dat zoiets moet.

2 accountjes hier is trouwens ook ongewenst.
ik heb niet twee accounts, vroeger had ik een andere naam dan nu.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• luc2003
crizyz schreef op maandag 30 mei 2011 @ 07:15:
Ik denk dat daar niet veel aan valt te doen. Je kunt immers moeilijk antwoorden verplicht maken. Individuele users blijven individuele users. Vanuit de community kun je daar gewoon niet veel aan doen lijkt mij.

offtopic:
Voor iemand die het over fatsoen heeft vind ik het trouwens niet zo fatsoenlijk dat je geen fatsoenlijke interpunctie en hoofdletters gebruikt. Evenals het al door Marzman genoemde feit dat je zegt 2 accounts te hebben.
er is inderdaad weinig aan te doen, dat je zoiets verwacht op marktplaats dat geloof ik wel maar hier vindt ik dat erg jammer. een paar jaar geleden was hier nog geen spraken van

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee