Toon posts:

Kopen uit Canadese iTunes store?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 334735

Topicstarter
ik wil graag een tv-serie downloaden van itunes maar hij is alleen verkrijgbaar via de canadese itunes. ik ben in nederland. hoe kan ik vanuit nederland iets kopen op de canadese itunes?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:06

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Door een canadees itunes-account aan te maken en je creditcard daaraan te koppelen.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
ik dacht dat dat onmogelijk was, toen ik dat probeerde moest ik een billing adress in canada hebben. maar daar wringt de schoen. heeft iemand het misschien toevallig een keer geprobeerd om te kopen in het buitenland waarbij het gelukt is? of iemand met een idee hoe het kan lukken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:06

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Anoniem: 334735 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 01:21:
ik dacht dat dat onmogelijk was, toen ik dat probeerde moest ik een billing adress in canada hebben. maar daar wringt de schoen. heeft iemand het misschien toevallig een keer geprobeerd om te kopen in het buitenland waarbij het gelukt is? of iemand met een idee hoe het kan lukken?
Zoek op internet het adres van lokale McD, WallMart, BestBuy..... et voila... een billingadress....

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-06 20:22
Idd, er wordt geen brief naar het adres gestuurd, ik heb voor m'n USA account Infinite Loop 1 in Cupertino gebruikt ;)

Why did the programmer quit his job? - He didn't get arrays.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
oww, en krijg ik dan geen problemen met mijn creditcard? moet ik dan eerst een gift card kopen en met die gift card betalen of kan ik gewoon direct met mijn creditcard betalen in itunes canada? want ik las ergens op internet dat je dan eerst een mastercard gift card moest kopen en daarna een ander adres kon opgeven. ik zal het zo proberen, hopelijk lukt het dan geef ik direct een schreeuw terug :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
het is niet gelukt. ik kreeg deze foutmelding:

The credit card you entered is not valid in Canada. Please provide a valid credit card for Canada.

ik wil nu een gift card kopen om dit te omzeilen, alleen ik kan geen (betrouwbare) plek vinden om canadese giftcards te kopen voor itunes, de meeste zijn alleen US. weet iemand een adres? en maakt het ook uit welke giftcard je koopt of kan het elke giftcard zijn?

--- edit ---

oké, ik heb net via ebay een giftcard gekocht. dit is het plan:
1. koop giftcard en ontvang code (giftcard gekocht op ebay)
2. open canadese account met giftcard (redeem en dan account aanmaken (met een billing adres volgens de handige tips van Coach4All en ZpAZ :D) om geen creditcard in te hoeven vullen)
3. download

p.s. sorry voor de dubbelpost, ik was vergeten te editen en kon daarna mijn 2de berichtje niet meer verwijderen

[Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 334735 op 03-06-2011 12:48]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Klopt, je moet het met gift cards doen. Zo heb ik ook een UK en US iTunes account. (en aangezien ik niet meer in NL woon zijn nu al mijn iTunes accounts 'buitenlands'). Nadeel is wel dat het aanvullen van je tegoed telkens met die gift cards moet gebeuren. Voordeel is dat Apple niet je CC gegevens heeft, en je dus safe zit als de hackers gemeenschap de aandacht van Sony naar Apple verlegt.

[Voor 40% gewijzigd door Dreamvoid op 03-06-2011 17:11]

specs

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:02
Het gebruik van een credit card kan je omzeilen door een gratis app aan te klikken in de (Canadese) Appstore. Daarna i.p.v. inloggen een account aanmaken en je kunt "Geen creditcard" o.i.d. selecteren. Ik heb voor mijn Chinese gewoon een andres van een hotel gebruikt :P
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee