Het begint onderhand knap irritant te worden, er zijn best veel tweakers die gebruikmaken van tinypic, maar op mijn pc weigeren de foto's te laden, zowel in firefox als IE. Echter, als ik via mn iphone en mijn draadloos netwerk kijk, dan laden ze wel. De PC zit achter een router en een switch, weet niet of dat een probleem kan zijn, het OS wat op de pc draait is Win7 Ultimate SP1, Firefox is geupdate naar de meest recente, IE is niet up to date omdat ik dat niet gebruik.
Zijn er meer met dit probleem? Voor zover ik kan zien moet het probleem liggen bij mijn pc, maar ik kan nergens iets vinden dat de site geblokkeerd wordt. Naar www.tinypic.com surfen werkt hier overigens ook niet. Ik heb internet van UPC, lijkt me sterk dat ze de site blokkeren, want dan kon ik ook niet op mijn iphone kijken. Andere sites zoals photobucket, youtube, etc. werkt allemaal wel.
Iemand ideeën? (anders dan telkens mn mobiel pakken)
Zijn er meer met dit probleem? Voor zover ik kan zien moet het probleem liggen bij mijn pc, maar ik kan nergens iets vinden dat de site geblokkeerd wordt. Naar www.tinypic.com surfen werkt hier overigens ook niet. Ik heb internet van UPC, lijkt me sterk dat ze de site blokkeren, want dan kon ik ook niet op mijn iphone kijken. Andere sites zoals photobucket, youtube, etc. werkt allemaal wel.
Iemand ideeën? (anders dan telkens mn mobiel pakken)