Toon posts:

Foto's gehost op tinypic laden niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:33
Het begint onderhand knap irritant te worden, er zijn best veel tweakers die gebruikmaken van tinypic, maar op mijn pc weigeren de foto's te laden, zowel in firefox als IE. Echter, als ik via mn iphone en mijn draadloos netwerk kijk, dan laden ze wel. De PC zit achter een router en een switch, weet niet of dat een probleem kan zijn, het OS wat op de pc draait is Win7 Ultimate SP1, Firefox is geupdate naar de meest recente, IE is niet up to date omdat ik dat niet gebruik.

Zijn er meer met dit probleem? Voor zover ik kan zien moet het probleem liggen bij mijn pc, maar ik kan nergens iets vinden dat de site geblokkeerd wordt. Naar www.tinypic.com surfen werkt hier overigens ook niet. Ik heb internet van UPC, lijkt me sterk dat ze de site blokkeren, want dan kon ik ook niet op mijn iphone kijken. Andere sites zoals photobucket, youtube, etc. werkt allemaal wel.

Iemand ideeën? (anders dan telkens mn mobiel pakken) 8)7

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:30
Moet iets softwarematigs zijn. Virusscanner/Firewall of iets dergelijks?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FiXeL
Wat googlen heeft ook nog niet veel opgeleverd, anders dan dat er meer mensen zijn die dit probleem hebben. Ik heb mn AV/Firewall settings nagelopen, en ook settings in Firefox, maar ik zou niet weten waar het aan kan liggen.

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Je kunt neem ik aan wel op de site van tinypic komen en een foto uploaden?

Zo ja doe anders even een trace naar een foto van tinypic en post die even hier.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
lukt 209.17.70.143 ook niet?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FiXeL
Nope. Als ik naar de site ga, blijft firefox eindeloos laden, net als met GOT topics met foto's van tinypic gepost. De pagina zelf laad prima, maar de foto's blijven weg. Mijn pc kan verbinding proberen te maken, maar er gebeurt verder helemaal niks.
Nope, ook niks...

[Voor 25% gewijzigd door FiXeL op 30-05-2011 01:21]

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
En kun je het wel pingen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-12-2022
Dit lijkt er veel op, gebruik je Jumbo Packets/Frames?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FiXeL
Hmm, dat lukt wel:

Microsoft Windows [versie 6.1.7601]
Copyright (c) 2009 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden.

C:\Users\Gebruiker>ping 209.17.70.143

Pingen naar 209.17.70.143 met 32 bytes aan gegevens:
Antwoord van 209.17.70.143: bytes=32 tijd=137 ms TTL=244
Antwoord van 209.17.70.143: bytes=32 tijd=136 ms TTL=244

Ping-statistieken voor 209.17.70.143:
Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 4, verloren = 0
(0% verlies).

De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in milliseconden:
Minimum = 136ms, Maximum = 137ms, Gemiddelde = 136ms

C:\Users\Gebruiker>

AV en Firewall tijdelijk uitzetten gaf ook niet een oplossing.
Nivk schreef op maandag 30 mei 2011 @ 01:31:
Dit lijkt er veel op, gebruik je Jumbo Packets/Frames?
Ja, gebruik ik. Ik zal het eens uitzetten om te kijken of dat ook wat doet.

[edit]
Yes!!! Het is opgelost! Jumboframes uitzetten gaf de oplossing! Thanks Nivk! _/-\o_

[Voor 20% gewijzigd door FiXeL op 30-05-2011 01:36]

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-12-2022
FiXeL schreef op maandag 30 mei 2011 @ 01:32:
[edit]
Yes!!! Het is opgelost! Jumboframes uitzetten gaf de oplossing! Thanks Nivk! _/-\o_
:o Mooi dat het werkt!

Deed mij denken aan die oude (onopgeloste) GOT thread en deze oplossing hier kwam ik een maand of zo geleden tegen. Met Google zie je soortgelijke problemen met TinyPic en jumbo frames.
Blijft natuurlijk vreemd overigens dat het gebruik van jumbo frames dit veroorzaakt...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FiXeL
Idd vreemd, want tinypic.com is voor zover ik gezien heb de enigste website die moeilijk loopt te doen. Ik had jumboframes aangezet toen ik een NAS in huis had gehaald voor wat meer snelheid uit de gigabit verbinding te knijpen. :+

Mn 3D printer blogje..

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee