Ik heb allereerst de Hangen en Opstarten Troubleshooter Doorgenomen, maar daar vind ik niet echt oplossingen helaas..
Specs:
AMD Athlon62 x2 5000+
MSI K9AGM3
2x 1GB DDR2-800
Nvidia GeForce GT430
WD 250GB
DVDRW station
Coolermaster 390w
Probleem is dat de computer op bepaalde momenten gewoon Freez't zegmaar:
Memtest blijft steevast hangen op 5.54 of 5.55, dat is test 4, en elke keer hetzelfde, 1 of 2 bankjes of beide apart maakt niet uit.
Het geheugen is getest door de winkel en werkend bevonden.
Voedingsspanning is ook prima ( In het Bios, dus geen load)
Als ik een CPU Stresstest doe (2x, voor elke core 1) komt de temperatuur niet boven de 54c.
Toch blijft steeds de computer vastslaan, alleen een reset helpt dan nog.
Er staat ook niks in de logboeken van Windows XP.
Het enigste dat ik nog kan bedenken is het mobo, maar hoe kan ik dat testen? heb geen reserve onderdelen liggen, en het is toch ook zonde om een mobo te kopen en het is achteraf niet stuk..
De winkel (Paradigit) kan het mobo niet testen zeggen ze..
Zijn er nog ideeén die ik over het hoofd gezien heb? ik ben een beetje out of options...
Bedankt!
Specs:
AMD Athlon62 x2 5000+
MSI K9AGM3
2x 1GB DDR2-800
Nvidia GeForce GT430
WD 250GB
DVDRW station
Coolermaster 390w
Probleem is dat de computer op bepaalde momenten gewoon Freez't zegmaar:
Memtest blijft steevast hangen op 5.54 of 5.55, dat is test 4, en elke keer hetzelfde, 1 of 2 bankjes of beide apart maakt niet uit.
Het geheugen is getest door de winkel en werkend bevonden.
Voedingsspanning is ook prima ( In het Bios, dus geen load)
Als ik een CPU Stresstest doe (2x, voor elke core 1) komt de temperatuur niet boven de 54c.
Toch blijft steeds de computer vastslaan, alleen een reset helpt dan nog.
Er staat ook niks in de logboeken van Windows XP.
Het enigste dat ik nog kan bedenken is het mobo, maar hoe kan ik dat testen? heb geen reserve onderdelen liggen, en het is toch ook zonde om een mobo te kopen en het is achteraf niet stuk..
De winkel (Paradigit) kan het mobo niet testen zeggen ze..
Zijn er nog ideeén die ik over het hoofd gezien heb? ik ben een beetje out of options...
Bedankt!
Met Vriendelijke Groet,