Toon posts:

Usb "ringetje"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ancipital
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-01 12:29
Geen idee waar ik anders met mijn vraag terecht kan. Medetweakers hebben vast wel suggesties.

De vraag: de meeste usbsticks hebben een kleine uitsparing of een gaatje waar je een ringetje of touwtje doorheen kan doen zodat de stick bijvoorbeeld aan de sleutelbos kan hangen. Welke opties zijn daarvoor en waar kan ik nou zulke dingen kopen in bulk van 10 bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-04 09:38
Je zoekt dus ringetjes die je door een usb key kan doen? Die vind je bij elke sleutelboer toch wel?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:45
Sorry, maar dit is wel erg gemakkelijk hoor... 1e hit op google : http://www.kleinspul.nl/index.php?productID=1237

• Ancipital
Bedankt voor de replies maar dit is niet wat ik bedoel, want die ringetjes zijn al te dik. Bij de Albert Heijn waren er toch een tijd lang van die plastic poppetjes. Die hadden een touwtje die aan de uiteinden was vastgeknoopt zodat het touwtje een lusje vormt. Aan het einde zat een ijzeren cilindertje waar de knoop in valt. Door dat ijzertje kan je weer een ringetje doen voor aan de sleutelbos... en het lusje kan je door het gaatje van de usb-stick heen doen.

Wat een uitgebreid verhaal. Ik weet dat die dingen bestaan maar niet waar je ze kan kopen. En ik zie het hoge "boeiend"-gehalte van deze vraag ook wel in... dus sorry voor de vreemde vraag. Ik ben gewoon op zoek uit nieuwsgierigheid.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:17
Met dat touwtje verhaal snap ik er nog minder van :) Ik kom nu nog steeds niet verder dan een ouderwetse sleutelring.

Kom een met een visueel voorbeeld... plaatje via google, of krabbel desnoods iets in paint ofzo...

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 15:48
kun je het misschien uittekenen in paint ofzo dan is het wat duidelijker

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik denk het niet, want die site is alleen "Voor iedereen met als passie Kralen". Of is TS stiekem ook een beetje hippie?

https://oneerlijkewoz.nl
I have these thoughts / so often I ought / to replace that slot / with what I once bought / 'cause somebody stole my car radio / and now I just sit in silence

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-05 13:12
http://www.memorysuppliers.com/keyriforusbf.html

Ik denk dat TS zo eentje bedoelt.

• GZFan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:39
Sloop het gewoon van de eerste de beste sleutelhanger die je krijgt met een auto/motor/huisje/ander prutje eraan...
Werkt prima, kan ik u uit ervaring meedelen. :9

Sony Ericsson K750i > Sony Ericsson K770i > HTC Hero > HTC Dream > Sony Xperia U > Motorola Moto G 2014 > Xiaomi Mi A1 > Samsung A52s 5G

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:17
Ik denk dat Rmg in de buurt zit, als ik nou teruglees wat de TS vraagt dan herken ik dat er wel in :)

http://shop.ebay.nl/i.htm...rksid=p3286.c0.m270.l1313

Als je op 'telefoonhangers' googled, dan vind je genoeg...

[Voor 42% gewijzigd door MicGlou op 08-06-2011 18:03]

• Ancipital
Thanks voor alle adviezen! Dit topic was even van mijn radar geslipt. Sorry! Ik dacht dat mijn vraag wat te bizar was 7(8)7

Rmg heeft wel precies gevonden waar ik naar zoek, super! En de andere suggestie van Dorest0rm is ook zeker het overwegen waard. Ik ga zowieso even een setje 'telefoonhangers' kopen...

Thanks again ;)

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:12
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee