Ik ben van plan om een Mac Mini via Amazon te kopen, (USA site.) Maar heeft dat verschillen als ik het gewoon bij een Nederlandse winkel koop?
Taal, garantie, verzendkosten, stekkers
Si vis pacem, para bellum
Vergeet de belasting en douanekosten ook niet als je het naar hier verstuurd.
Tesla Model Y RWD (2024)
hardware is hoogstwaarschijnlijk gelijk. alleen moet je andere stroomstekkers regelen in Nederland.Anoniem: 408460 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 16:27:
Ja dat begrijp ik, maar ik bedoel qua hardware.
Amazon gaat nooit en te nimmer elektronica versturen naar de EU. Ik heb dit al meerdere keren met Mac's en ander spul geprobeerd, hij blokkeert op het einde gewoon.
Je kunt eBay proberen maar je winst verlies je weer in de verzendkosten en de Douane/BTW.
Je kunt eBay proberen maar je winst verlies je weer in de verzendkosten en de Douane/BTW.
Kan je makkelijk veranderen in Mac OS, is wereldwijd, klopt, klopt ook maar voor een paar euro heb je de juiste EU stekker.TerreurBV schreef op zondag 29 mei 2011 @ 16:23:
Taal, garantie, verzendkosten, stekkers
Rijd anders naar luxemburg. Daar is de btw maar 15% en als je het combineert met een dagje siteseeing en goedkoop tanken valt het wel mee.
Ik heb mn mac mini en macbook pro in een apple store gekocht in de US.. thuis een euro stekker er op gezet no problem ;-)Jolly_Jumper schreef op zondag 29 mei 2011 @ 16:33:
[...]
Kan je makkelijk veranderen in Mac OS, is wereldwijd, klopt, klopt ook maar voor een paar euro heb je de juiste EU stekker.
Garantie is ook geen probleem zelfs als je apple care vanuit de US aanschaft!! Garantie is wereldwijd van apple op de iPhone na dan!!
A Soldiers manual and a pair of boots.
Pagina: 1