Goedemiddag!
Ik heb gister een nieuw systeem in elkaar gezet:
-Fractal design R3
-i7 2600k
-Sabertooth P67
-Muskin 2x 4GB blackline 1600mhz
-Vertex 3 120GB
-WD Green 2TB
-LG blu-ray brander
-AMD HD 6450 (Ga ik zsm vervangen voor een HD 6970)
Met CPU op stock snelheden blijft de CPU na 12 uur Prime95 netjes op 50 graden gemiddeld.
Ik wil de CPU graag overclocken alleen heb hier weinig ervaring mee, en al helemaal niet op het nieuwe sandy bridge platform. Ik heb in de EFI bios de standaard asus pre-set gebruikt voor de overclock. CPU draait under load dan op 4,5 ghz.
Nu het probleem:
Na 5min Prime95 schakelt de Pc zichzelf uit nadat ik een voltage warning in beeld krijg.
Aan de koeling kan het volgens mij niet liggen aangezien na 5min Prime95 temp stabiel op 69/70 graden stond.
Kan iemand mij hier mee helpen? Want ik weet niet wat ik verkeerd doe?!
Alvast bedankt!
Ik heb gister een nieuw systeem in elkaar gezet:

-Fractal design R3
-i7 2600k
-Sabertooth P67
-Muskin 2x 4GB blackline 1600mhz
-Vertex 3 120GB
-WD Green 2TB
-LG blu-ray brander
-AMD HD 6450 (Ga ik zsm vervangen voor een HD 6970)
Met CPU op stock snelheden blijft de CPU na 12 uur Prime95 netjes op 50 graden gemiddeld.

Ik wil de CPU graag overclocken alleen heb hier weinig ervaring mee, en al helemaal niet op het nieuwe sandy bridge platform. Ik heb in de EFI bios de standaard asus pre-set gebruikt voor de overclock. CPU draait under load dan op 4,5 ghz.
Nu het probleem:
Na 5min Prime95 schakelt de Pc zichzelf uit nadat ik een voltage warning in beeld krijg.
Aan de koeling kan het volgens mij niet liggen aangezien na 5min Prime95 temp stabiel op 69/70 graden stond.

Kan iemand mij hier mee helpen? Want ik weet niet wat ik verkeerd doe?!

Alvast bedankt!