Ik ben sinds recent in het bezit van een MB Pro 13'', maar heb van mijn oude pc nog een tweetal 19'' tft monitors staan, 1280x1024, met VGA aansluiting (LG Flatron L1919S). Nu heeft Apple Display Adapters die 2x DVI uithoesten, maar ik vroeg me af of het mogelijk is deze twee monitors daar op aan te sluiten? Mijn oude pc had een x1600, en een van de aansluitingen daarvan was ook een DVI, maar dit was makkelijk op te lossen met een DVI > VGA adapter, die ik gelukkig nog 2 heb liggen. Bij de Apple store konden ze mij hier helaas geen antwoord op geven, zou iemand het op dit forum wel kunnen?
Ik zou de monitors het liefste naast mijn huidige desktop willen gebruiken van de MBP, zoals dit ook het geval zou kunnen zijn als ik een cinema display er op aan zou sluiten. Mocht de MBP de 2 monitors gezamenlijk als 1 beeldscherm gaan zien, dan is dit in principe nog steeds geen probleem, naast elkaar zetten lost dat probleem snel op.
Wie zou hier wat wijsheid over kunnen geven?
Ik zou de monitors het liefste naast mijn huidige desktop willen gebruiken van de MBP, zoals dit ook het geval zou kunnen zijn als ik een cinema display er op aan zou sluiten. Mocht de MBP de 2 monitors gezamenlijk als 1 beeldscherm gaan zien, dan is dit in principe nog steeds geen probleem, naast elkaar zetten lost dat probleem snel op.
Wie zou hier wat wijsheid over kunnen geven?