Toon posts:

HD Mediaplayer met weergave op Android of Iphone/pad

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 408429

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Ben in het bezit van een AC Ryan mini en bevalt prima.
Nu stoor ik me er aan dat ik niet de box kan bedienen zonder mijn tv aan te zetten.
Ben dus op zoek naar een mdeiaplayer die alles afspeelt en waarmee ik via android op iphone door het menu kan gaan en muziek selecteren die op de box of met de box verbonden zijn.
Zoek dus geen mediaplayer waar alleen een nadroid of iphone toestel als afstandsbediening werkt maar dus ook de weergave die je normaal op je tv ziet.
Wie weet welke player dit kan en/of het beste is? Kan dit met de AC Ryan Fluxx?volgens mij kan die alleen las afstandsbediening werken.

Alvast bedankt voor de reacties!

Gr Ben

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-06 22:58

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Welkom op GoT! :)

De PS3 heeft sowieso de mogelijkheid om te streamen naar bijvoorbeeld een PSP. Wellicht werkt dat ook voor andere portable media devices..

Wat heb je trouwens zelf al gevonden? Nu drop je eigenlijk alleen een vraag hier "Ik zoek...".
Op GoT is het de bedoeling dat je ook zelf even wat vooronderzoek verricht. Breid je topicstart dus nog wat uit, zodat het topic ook wat dicussiewaarde heeft. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:11
apple tv 2 icm je iphone en de remote app?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Hallo,
heb doorzocht en kom erachter dat er well apps zijn maar deze hebben vrijwel geen weergave en slechts alleen de knoppen van een afstandsbediening.
Verder TVIX lijkt zo'n functie te hebben maar kan geen informatie over vinden verder op tweakers.
Mijn voorkeur gaat uit naar AC ryan maar weet niet of dit kan.
Apple TV geen optie, ben blij als ik van mijn iphone naar android kan binnenkort.

iemand tips

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-06 09:41

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

XBMC is via Android te bedienen. In deze app kun je ook gewoon zien welke TV Shows, films en muziek je hebt, en er zit ook een afstandbediening in. Ofdat er voor iOS ook een app voor is, dat weet ik niet. Je kan dus ook altijd zelf een HTPC in elkaar zetten en daar XBMC op draaien. Maar dat is misschien wel wat te veel gedoe.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Hallo Hypnotize,
Ik kan niet vinden op welke mediaplayer XBMC werkt.
Of kan dit alleen bij een pc,laptop of gameconsole?
Alvast bedankt.

gr Ben

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Hallo,
Kan niemand mij een antwoord geven? Krijg niets gevonden op het net.
Zoek een HD mediabox voor aan mijn lcd tv voor het afspelen van muziek,films en foto's.
Deze box wil ik met een android gsm/pad of iphone/ipad kunnen bedienen, zodat mijn lcd tv niet aan hoeft te staan bij het aan zetten van een muziekje.
Is dit gewoon niet op de markt anno 2011?!
Heb al een reactie gehad over xbmc, maar hoe dit dan moet gaan werken weet ik niet.
Hopelijk vind iemand tijd om mij te helpen.

gr Ben

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-06 22:58

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Het is toch echt de bedoeling dat je zelf wat meer inzet/vooronderzoek toont, zoals ik al eerder aangaf.

Zoals je ziet, reageren weinig mensen als je beperkt bent in je topicstart/reacties.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Of niemand heeft een simpele oplossing? Dacht dat een forum was om vragen te stellen?!
Jammer in ieder geval voor mij, wellicht waren er andere mensen er ook mee geholpen.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee