Snelkoppeling naar Alles Afspelen in Windows Media Player 12

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob2911
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-08 11:30
Hallo,

Dit klinkt misschien gek maar ik wil graag een snelkoppeling op mijn bureaublad maken met het icoon van Windows Media Player 12. De standaardsnelkoppeling opent het volgende venster:

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpyourphoto.com/files2/60535/9EHb4.png

Nu wil ik graag het volgende:

Als ik op de snelkoppeling klik moet automatisch de functie Alles Afspelen worden gestart, heeft iemand enig idee hoe dit moet?

Alvast bedankt

rob2911

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:41

DeTeraarist

#Boots2Asses

Wat je wil kan alleen met een omweg. WMP kent geen automatisch afspelen, ook niet via de command line.
Je kan wel al je muziek in een playlist zetten en dan een snelkoppeling naar de playlist maken. Of eventueel via een snelkoppeling met WMPlayer.exe
wmplayer.exe /Playlist NameOfPlaylist

Eventueel kun je ook met AutoIt of iets dergelijks een script maken dat WMP opstart en dan op de "Alle muziek afspelen" knop klikt.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob2911
Oke, bedankt voor het snelle antwoord ik zal eens even kijken hoe ik het dan voor mezelf ga oplossen, ik wil het namelijk zo hebben dat als ik op de muziekknop op mijn toetsenbord druk de mediaplayer opent en direct begint met spelen en dat ik niet eerst hoef te wachten

rob2911

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob2911
Nu heb ik AutoIt gedownload en wil ik graag dat hij er automatisch op klikt, een afspeellijst is namelijk niet erg handig omdat ik dan iedere keer als er nieuwe muziek bij komt een nieuwe afspeellijst moet maken.

Hoe maak ik in AutoIt het juiste script om het werkend te krijgen?

rob2911