Toon posts:

560 nVidia MSI N560GTXTI-TFOC

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr Jeroen H
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-11-2021
Goedemiddag,

Ik ben de trotse bezitter van de onderstaande videokaart:

Link http://www.gistron.nl/info/40603/info.html

Mijn situatie:
De pc (waar deze videokaart inzit) staat in de woonkamer.
Als ik iets voor het werk moet doen, of ga internetten wil ik graag beeld hebben op mijn monitor.

Echter als ik film ga kijken, of ga gamen wil ik graag beeld hebben op mijn Hd televisie.

Ik ben nu constant de kabels aan het omwisselen. (kabel uit videokaart van de monitor, en dan weer van de tv erin en daarna weer andersom enz enz.)

Dit moet toch makkelijker kunnen......ik gebruik de hdmi kabel trouwens puur voor het beeld!

Kan ik niet gewoon middels een hdmi kabel een verbinding leggen tussen de pc en de televisie, en een dvi to hdmi verbinding naar de monitor?

Zodat ik 2 verbindingen heb zeg maar....

Als ik trouwens dan een film op tv aan het kijken ben, hoeft er geen signaal te zijn richting de monitor of omgekeerd....

Vraag is:
Kan dit?

Zo ja hoe doe ik dit, en hoe stel ik dat in?, zodat ik van signaal kan switchen, nu beeld op tv, nu beeld op monitor zeg maar....

Even voor de aanvullende info,
ik heb een Asus AM3 M4A89GTD PRO/USB3 V/S/R/GBL/DDR3/ATX Moederbord
Link http://gistron.nl/info/41021/info.html

Hier zit een onboard videokaart op, met ook nog eens een hdmi aansluiting

Is het daarnaast ook mogelijk om de videokaart extra te koelen, op de zelfde manier hoe je dat bij je processor doet met een dikke cpu koeler?

Dit aangezien de videokaart bij games erg warm wordt en kabaal maakt...

Hopelijk kunnen jullie mij helpen :|

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DFVonkerman
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-03-2020
dit moet je gewoon in de drivers kunnen selecteren, of je beeldscherm of de tv wil.
monitor op DVI en dan de TV op HDMI

[Voor 18% gewijzigd door DFVonkerman op 29-05-2011 14:22]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:11
Inderdaad, ik heb mijn monitor aan DVI hangen en mijn 2e DVI aansluiting gaat naar mijn HD tv middels een DVI naar HDMI kabel. Werkt prima, gewoon in de Nvidia driver selecteren welk scherm je wil gebruiken.

Hallo

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DFVonkerman
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-03-2020
misschien is het handig om de volgende keer eventjes te googlen of zelf in de driver te kijken lijkt me toch niet zo moeilijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr Jeroen H
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-11-2021
Bedankt voor jullie reacties.

@DFVonkerman,

Ok thnx, maar ik had geen idee waar en hoe ik dit aan moest passen, heb gegoogled maar geen passend antwoord kunnen vinden.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee