Toon posts:

Logitech G19 kapot?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ExploitSolo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-06 20:25
Sinds een aantal dagen (misschien wel langer, valt me nu eigenlijk op) heb ik een probleem met mijn Logitech G19

Het probleem is dat deze BLIJFT herstarten.Het toetsenbord zelf blijft wel werken maar het LCD schermpje knippert hele tijd. Dit is vrij vervelend als je zelf misschien ook wel gebruikt

Nu is mijn vraag
Heeft iemand hier toevallig meer ervaring mee ?

Toetsenbord zit geen garantie op omdat het een vervanging was voor een g15 die destijds kapot is gegaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

ExploitSolo schreef op zondag 29 mei 2011 @ 12:21:
Sinds een aantal dagen (misschien wel langer, valt me nu eigenlijk op) heb ik een probleem met mijn Logitech G19

Het probleem is dat deze BLIJFT herstarten.Het toetsenbord zelf blijft wel werken maar het LCD schermpje knippert hele tijd. Dit is vrij vervelend als je zelf misschien ook wel gebruikt

Nu is mijn vraag
Heeft iemand hier toevallig meer ervaring mee ?

Toetsenbord zit geen garantie op omdat het een vervanging was voor een g15 die destijds kapot is gegaan.
Ook al was het een vervanging, er zit natuurlijk altijd wel fabrieksgarantie op.. Dat toetsenbord heb je toen nieuw gekregen neem ik aan ? En dan krijg je gewoon weer opnieuw garantie, sowieso van Logitech..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Killraven
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Killraven

B1-66ER

Ik zou even contact opnemen met Logitech zelf. Ik begrijp dat men daar over het algemeen klantvriendelijk reageert, ook als het buiten je garantietermijn valt. Ik praat hier niet uit eigen ervaring en ik bezit ook geen aandelen Logitech, maar dat is wat ik zou doen.

Pointless

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
ExploitSolo schreef op zondag 29 mei 2011 @ 12:21:
Dat betekent nog niet dat er geen garantie op zit.. De oorspronkelijke garantietermijn loopt gewoon door.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ExploitSolo
Ik heb contact opgenomen met Logitech al tijdje geleden omdat er al iets anders probs waren, is reed ssolved

Hun reactie toen
De garantie van G15 loopt door. Deze is (zoals misschien verwacht) al langer dan 2 jaar. Bij een vervangend model krijg je Niet opnieuw 2 jaar garantie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-06 19:36

naaitsab

Si vis pacem, para bellum

(jarig!)
ExploitSolo schreef op zondag 29 mei 2011 @ 12:25:
Ik heb contact opgenomen met Logitech al tijdje geleden omdat er al iets anders probs waren, is reed ssolved

Hun reactie toen
De garantie van G15 loopt door. Deze is (zoals misschien verwacht) al langer dan 2 jaar. Bij een vervangend model krijg je Niet opnieuw 2 jaar garantie.
Dat lijkt me vrij logisch anders hoef je nooit meer een nieuw product te kopen als je steeds weer 2-4 jaar garantie krijgt ;)

Heb je het toetsenbord al open gehad en de kabels gecontroleerd ? Is er toevallig een keertje vloeistof op gekomen? dat wil nog wel eens problemen geven met de elektronica in een g-series toetsenbord

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-08-2022

Streepje

noem me maar Streepje

Ikzelf heb ook een G19 en ken de problemen die je hebt en bij mij gingen ze van zelf weer over :s. Ik heb ook een poos gehad dat de menu knopjes het niet meer deden en 2 maand later werkten ze ineens weer.

Maar heb je al geprobeerd de software opnieuw te installeren?

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ExploitSolo
Heb de standard dingen al geprobeerd. drivers, updates etc.
Menu knopjes probleem heb ik ook gehad,

Ik heb toetsenbord nog niet open gehaald, dus neme eerst even contact op met Logitech. Verwacht er niet te veel van opzich. Heb toen ook al keer reactie gehad ivm de menu knopjes

Hun reactie: hier heb je een bon, koop een nieuwe en zoek het maar uit met die oude... (niet op deze manier ofc)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-06 19:36

naaitsab

Si vis pacem, para bellum

(jarig!)
ExploitSolo schreef op zondag 29 mei 2011 @ 12:30:
Heb de standard dingen al geprobeerd. drivers, updates etc.
Menu knopjes probleem heb ik ook gehad,

Ik heb toetsenbord nog niet open gehaald, dus neme eerst even contact op met Logitech. Verwacht er niet te veel van opzich. Heb toen ook al keer reactie gehad ivm de menu knopjes

Hun reactie: hier heb je een bon, koop een nieuwe en zoek het maar uit met die oude... (niet op deze manier ofc)
Mooi toch? :P Ik kreeg ook een gloednieuwe mx5500 set(a 130 euro) opgestuurd omdat mn ontvanger van mn 4 jaar oude mx3100 setje kuren had :D

Ik heb zelf een G15 deze kan je helemaal open maken zonder stickers of andere garantie dingen te mollen dus dat kan je gewoon proberen, pak er anders een guide/youtube filmpje bij als je niet zeker bent hoe ie open moet.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ExploitSolo
van de g15 is spatie balk kapot dus dit valt niet te repairen

Voor de g19 is nog geen oplossing bekend, het is iets in de bekabeling IN het toetsenbord als ik het goed las op google

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-08-2022

Streepje

noem me maar Streepje

Ik denk dat hem los halen weinig zin heeft. Ik heb het toen ook geprobeerd en er is niks aan te zien. De g19 heeft gewoon wat vervelende bugs

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ExploitSolo
Wat ik wel jammer vind is dat logitech er dan 0,0 support op levert. het is een hardware matig probleem. Dit komt dus echt door hun?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:12

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

ExploitSolo schreef op zondag 29 mei 2011 @ 12:25:

Hun reactie toen
Ik denk dat je verkeerd leest, en moet zien dat je niet opnieuw 2 jaar garantie krijgt. De twee jaar van aankoop van je oorspronkelijk toetsenbord loopt namelijk gewoon door op deze.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ExploitSolo
heb contact op genomen met logitech. Zullen kijken wat voor reactie ik krijg.

• kevinwalter
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:12
Hey,

Ik heb hier momenteel ook last van. Het was ook een vervanging van de G15.
Heeft iemand een oplossing gevonden?

Ik kreeg btw wel een nieuw order nummer van Logitech toen ze de G19 opstuurde.
Heb nu Logitech weer gecontacteerd maar nog geen reactie.

Mvg,

Kevinwalter

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Logitech is niet zo snel in mail, het is altijd om even te bellen! Ging bij mij sneller (nieuwe Webcam gehad)

Johann Sebastian Bach

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee