Toon posts:

Flexibele Risercard PCI in 1U case?!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-05 17:55
Hi,

Ik wil ik mijn hagelnieuwe (niet zelf gemaakte) 1U case een PCI kaart hangen. Nu kan die natuurlijk nooit verticaal staan dus ik moet gaan werken met een riser/extender.

Dan nog, heb ik verdomd weinig ruimte en heb ik even niet door hoe de kastbouwer dit in ze hoofd had.

Hier twee fotootjes:

Is het de bedoeling dat ik aan de dwarsbalk een kaart hang? Er zitten hier al schroefgaten in maar herken de maat niet als iets bekends. Ook kan ik me niet voorstellen wat voor extender hiervoor gebruikt kan worden. Ik las iets over een flexibele extender/riser? maar dan nog..

iemand al eens met dit bijltje gehakt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:37

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

De Kastenbouwer gaat er vanuit dat op de 6e slot positie, uitgegaan vanaf de rand van een Full-ATX sized bord de riser komt. In jouw geval zit hier dus het PCI-e x1 slot direct naast je PCI-e x16 slot. Je kunt een PCI-e x1 kaart zoeken voor je doel, of inderdaad een Flexibele PCI riser zoeken in de hoop dat deze past, en ivm stevigheid vooral een de 'balk'bevestigd kan worden.

Schroefgaten die je daar ziet zullen waarschijnlijk gebasseerd zijn op de vroegere statische PCI-X risers, en ik denk dat tegenwoordig de meeste PCI-e risers deze zelfde afstand zullen gebruiken.

[Voor 20% gewijzigd door Kippenijzer op 29-05-2011 11:01]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee